HERE I AM

Eilen saavuin vihdoin, kuudentoista tunnin matkustamisen jälkeen takasin Photharamiin. Mää ja paa (=hostäiti ja isi) tuli hakemaan mut kyllä onneks Bangkokista, jonne mun lento laskeutui puol kaheksan aamulla. Täällä nyt siis vietetty jo yli vuorokausi! Kaikki on ollut aika yllätyksenä tosi samanlaista kun sillon ennen kun lähdin. Thaikin sujuu tosi hyvin vuoden puhumattomuuteen nähden!
Parasta on ollu se että saan taas istua autossa ja kunnella ku mää ja paa juttelee keskenään ja nauraa, ja että saan taas nähdä mun taekwondopikkusten hymyilevät kasvot. Nä ihmiset täällä merkitsee mulle vieläkin niin paljon, että en voi muutakun olla superonnellinen kun saan olla näiden kanssa täälä taas! Kello lähestyy yhdeksää ja tää tyttö alkaa mennä nukkumaan joten kuulemisiin, mä kerron taas lisää kun oon jaksanu ottaa jotain parempia kuvia, heh, öitä!

Untitled-1m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti