and it happens again

Mä oon osa thaimaata, mä oon osa mun perhettä täälä ja niiden elämää. Tä kaikki on osa muo niinku se palapelin pala, jonka puuttuessa mä en oo kokonainen. Tä kuukausi on ollut mulle ilon kyyneleitä, mutta samalla niinku veitsi joka halkaisee taas sen jo arpeutuneen haavan. Ja se kamalin on tapahtumassa taas, nimittäin ne hyvästit. Mut ei vielä, ei onneks ihan vielä.

Se en tavallaan hassua miten nopeesti mä sopeuduin taas tänne. Miten nopeesti tuli sellanen olo että tä talo on taas mun koti. Ja vaikka mulla on rakas perhe ja maailman parhaimmat vanhemmat suomessa, niin silti siitä hetkestä kun mä saavuin tänne aina siihen hetkeen asti kunnes lähden täältä mulla on rakastavat äiti ja isä myös täälä. Ja mikään ei tee muo onnellisemmaksi kuin se, että mä tiedän että ne rakastaa muo, ja pitää muo ku omana lapsenaan. Mä oon onnellinen täälä, mä oon onnellinen suomessa, mutta koska maailma on suuri mun täytyy hyväksyä se, että mä en voi saada kaikkia rakkaita mun elämään yhtä aikaa. Vaikka hyvästit tulee olemaan varmasti taas kamalat, mä oon tavallaan onnellinen, sillä nyt mä tiedän, että mä sain mun vaihtovuodelta sen parhaimman, mistä en osannu edes sillon muutama vuosi sitten unelmoida. Mä sain nä ihmiset täältä mun elämään pysyvästi, en vaan sen vuoden ajaksi, vaan koko mun loppu elämäksi. Vanhoja kuvia.

mmm IMG_0744 SAM_1553 553715_428461483862515_1646433293_n mmmm

2 kommenttia:

  1. jos thaimaaseen menee vaihtoon, niin pitääkö siellä puhua thaita vai pärjääkö englannilla koko vuoden? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksi kukaan menee vieraskieliseen maahan vaihtoon jos ei halua oppia puhumaan maan kieltä? Ei alussa tarvii osata mutta kyllä ne siä olettaa että siä sitte opiskelet thaita. Ja Thaikut on muutenki aika huonoja enkussa

      Poista