GOING BACK

Heipsun pitkästä aikaa kaikki rakkaat lukijat! Noin vuosi on vierähtänyt siitä kun pakkasin mun punaset matkalaukut ja lensin takasin suomeen. Kesän myötä taas tuhannet vaihtarit palaa suomeen ja seuraavat odottaa innoissaan (toivottavasti) elämänsä parhaan vuoden alkua. Täytyy sanoa että oon kateellinen. Oisin valmis antamaan niin paljon jos vaan pääsisin siihen tilanteeseen että koko vaihtovuosi olis vielä edessä.
Kuten jotkut saattaa ehkä muistaa, mun piti tosiaan mennä joululomalla takasin Thaimaaseen. Halusin kuitenki lähteä pidemmäksi aikaa, joten siirsin reissun kesään. Ja arvatkaas mitä, tämä tyttö nyt sitten viettää heinäkuunsa Thaimaassa! Menen takasin mun perheeseen Photharamiin, jossa mulla on uusi siskokin, Rima Japanista. Odotan tota kaikkea vaan niiiin innolla, nään taas mun rakkaat hostit, mun taekwondokaverit, koulukaverit ja opettajat. Toisaalta hivenen jännittää millasta on mennä takasin thaikkukotiin vuoden jälkeen. Mutta enemmän fiiliksiä ja kuvia kun pääsen oikeesti takasin sinne!

a2
Monet tutut on kyselleet multa, että aionko mä oikeasti mennä sinne nyt kun sielä on niin "vaarallista", mutta joo, kyllä mä aion. Sielä on tällähetkellä ilmeisesti armeija vallassa ja poikkeustila, eli turistialueita lukuunottamatta öisin ulkonaliikkumiskielto. Kaikki thaikut kenen kanssa oon asiasta jutellu, on ollu sitä mieltä että siel on ihan turvallista kunhan käyttää vaan maalaisjärkeä. 

Tässävaiheessa haluan toivottaa kaikille tuleville vaihtareille todella hyvää vuotta, nauttikaa jokaisesta minuutistanne, koska siihen elämään ette tuu enää ikinä pääsemään vuoden jälkeen takas. Erityisen hyvää vuotta teille kolmelle lukijalle jotka pysäytitte mut stadiumissa! :) Ja hei kaikki tulevat vaihtarit, linkkailkaa teidän blogeja kommettiboksiin, mulla ei oo lukulistalla vielä yhtään 14-15 vaihtareiden blogeja! Ja edelleenkin kaikkea vaihtovuoteen tai thaimaaseen liittyvää saa kysellä mikäli joku juttu mieltä askarruttaa! Fb:ssä saapi pyytää kaveriksi ja ig:stä löytyy nimellä vaulakoski

7 kommenttia:

  1. Oi kuulostaapa ihanala, että pääset takas Thaikkuihin :) Ite oon lähössä Saksaan alle 80 päivän päästä Rotareiden kautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tositosihyvää vuotta sulle! :) Saksa ois kyllä ihana!

      Poista
  2. Hei oon yks niistä, jotka moikkas sua. :D Mulla lähtöpäivä tosiaan koittaa 74 päivän päästä, joka on kyl sinänsä tosi pitkä aika.. Pidän blogii, vaik se nyt ennen vuotta ei oo niin aktiivinen mut vaihdos sitten (kunhan netti löytyy) päivittelen aina kun pystyy. :) Argentiina siis suuntana ja blogi --> glbtr-mira.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! :) odotan jo sun lähtöö että pääsen lukee postauksia argentinasta! :) 74 päivää menee kyllä nopee
      hyvää vuotta <3

      Poista
    2. Jepaa kiitoksii toivotuksista :) toi 100pv oli ihan just niin huomaa vaa ku se kuluu! Hahah kelattiin siel kaupas kun nähtiin sut jo aikasemmin et kehtaako sanoo mitää mut oli pakko uskaltaa. :D

      Poista
    3. hah jep! :D mut just hyvä että uskalsitte! :))

      Poista
  3. Hui, huomasin tän sun postauksen vasta nyt, vaikka oonkin seuraillut sun blogia :)
    Ollaankin nähty jo klubikokouksessa ja piirikoulutuksessa, mutta voin vielä linkata sulle mun blogin,
    http://sweetsouryear.blogspot.fi/ . Eli Taiwaniin oon siis lähdössä 50 päivän sisällä :D

    VastaaPoista