SOME DAY I'LL SAIL AROUND THE WORLD

Mulla on ikävä takas merelle. Keinumaan aaltoihin ja kuuntelemaan merilintujen huutoja. Hengittämmän veden alle, hiljaisimpaan ja kauneimpaan paikkaan maailmassa. Haluun taas tuntee tuulen viiman mun kasvoilla ja ihanan lankuista, autonmoottoreista, ja ponttooneista rakennetun veneen keinuvan mun jalkojen alla.  
Its always so difficult to turn your back to the sea and know that in few minutes you can't hear the sound of the waves anymore.

alllone all3 al all2 alllllone alllloone all4 all allone thai

16 kommenttia:

  1. Rakastan sun blogia. Sitä miten kirjoitat, kuvaat ja asettelet kaiken. Se pistää ajattelemaan.
    Paljon voimia sulle paluuseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on just tavallaan mun tarkotuskin, kiitos ihanasta kommentista! :) yritetään jaksaa!

      Poista
    2. Oho, Sara säkin löytänyt tän ihanan blogin :D No joo, ku Thaikuist kyse nii täältähä meijät löytää ;) Ja Vaula, sun blogi on ihan mahtava, oon sanonukki aikasemmin, mutta otat niin hyvin positiiviset asiat esille ja se ilo välittyy lukiessa tätä :) Nauti munki puolesta kaikesta siellä :)!

      Poista
    3. Hahah :D
      Kiitos Sanni! :) ihana kuulla että positiivisuus ja ilosuus oikeesti välittyy myös sinne ruudun toiselle puolelle! Nautin varmasti! :)

      Poista
    4. Tottakai;) seurannu iha alusta alkaen! Jep en voi muutaku komppaa sannii:) mulla vuoden pääst edes sama juttu eli mexicosta suomeen, ja vaikken oo viel ees lähteny nii pelottaa jo palaaminen :( :D

      Poista
    5. oikeen kivaa vuotta sulle meksikoon! :) meksikolaiset on ihania, mun parhaat vaihtarikamut on just meksikosta ja brasseista! :)
      hahha! se on kyl niin totta ja nyt ku mietin ni ihan hassuu et ihmiset ajattelee et se on kaikkein vaikeint sanoo sillon suomessa hyvästit rakkaille vuodeksi, mutta todellisuudessa ainakin jos on ollu hyvä vaihtovuosi ja ihmisist on tullu rakkaita niin se suomen goodbye ei oo mitään siihen verrattuna että täällä sanotaan joillekkin ihmisille goodbyet nyt jo loppuelämäks koska tottahan se on ettei kaikkia näistä ihanista ihmisistä tuu enää koskaan näkemään.

      Poista
  2. Voi , miten pystyt lähtee sieltä? :") Tulee varmaan kova ikävä tuonne jälkeenpäin...:/

    VastaaPoista
  3. Voiapua löysin sun blogin vasta nyt ja oon koko illan kuolannu näille maisemakuville.. Miksen tajunnu ite ees ajatella Thaimaata yheks vaihtomaaks? :D Oon aika paljon kateellinen, aika mieletön kokemus!

    http://ainolorraine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Se on nii hassuu et ihmiset kerotoo mul just ettei oo ees tajunnu et thaikkuunki voi päästä yms :D Mieltöntä on joo! :)
    Tsemppiä sulle paljon ensvuodeksi ranskaan mukaan! Nyt o puolestaan mun vuoro olla kateellinen tosiaan kun 3 päivää thaimaata jäljellä ja sulla koko vuos eessä niinkin ihnassa maassa kun ranska!

    VastaaPoista
  5. Ihan sika kiva blogi!! Harmi et löysin kans vast nyt :( Hienoo et jotkut uskaltaa lähtee muuallekkin ku jonnekkin mis puhutaan enkkuu :)! Oon kade, haluisin itekkin vaihtoo, mutten viittiny hakee ku en voi jättää mun poikaystävää...... Se postaus mikä oli joku "you know you've been in Thailand for too long" oli tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah oisit vaa hakenu ja käskeny poikaystäväski hakee :D
      Kiitoskiitos! :)

      Poista
  6. kääk miten ihania kuvia.....♥ aww noi kuvat sun hostperheen kanssa :3 en kestä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos! :) mun hostperhe! :3 tulee kyl nii ikävä niit

      Poista