HELLO FINLAND


IMG_5530mm Lentokentällä. Mun lento lähtee tasan tunnin päästä. Mulla on oikeesti ihan hirvee olo mutta ei itketä. Mä itkin eilen reeneissä jo kaikkien hyvästelyitten puolesta. Onko tää nyt oikeesti ohi? Tyhjä olo. Mä selvisin lisämaksuitta vaikka mun toisessa laukussa oli 5 kiloo ylipainoa. Mä selvisin porttien läpi vaikka mulla on kaks laukkua lentokoneeseen sisälle. Mä selvisin viisumintarkastuksesta vaikka mun viiminen leima oli maaliskuuhun asti. Tää viikko on ollu kamala, ihmiset muistutteli kokoajan et ai nii joo vaulahan lähtee koht himaan, olin tylsistyny kun kaikki kamat pakattu ja super stressaantunu kun oli 17kiloo ylipainoo laukuissa. Jouduin jättää tavaroita kotiin oottamaan että tuun hakee ne ens kerralla. Olin surullinen ja mielialat vaihteli ihan hirveesti. Nyt on tavallaan helpottunu olo että oon päässy pois viimeisest viikosta thaimaassa. Törmäsin täällä lentokentällä työskentelevään thaikkutyttöön joka on opiskellu Phothassa, eli mun thaikkukoulussa. Se halus kuvaan mun kanssa ja toivotti onnea!  Eiks toi kuva ookki hieno? tehtiin se Alican kaa Cha-am reissulla! Moikkamoikka mä lähen koneeseen nukumaan! See you again Thailand! ♥

15 kommenttia:

  1. Voi ei, en voi itsekkään uskoa että sun vaihtovuosi on ohi! Voin rehellisesti sanoa että mikään blogi ei oo koskettanut mua koskaan näin paljon, rakastan yksinkertaisesti Thaimaata, ja tää blogi välitti mulle lisää siitä. Miten paljon haluaisinkaan vielä lukea sun onnellisuutta tihkuvia postauksia! Toivottavasti kirjoitat vielä miten asiat lähtivät sujumaan Suomessa. Blogisi on ihana ja pysyy aina suosikeissani, onnea tulevaisuuteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kiitos kiitos, khoopkhun na! ♥ tuun kirjotteleen vielä tähän blogiin jonkun varran, tarkotuksena ois sitten jossain vaiheessa tehä uus blogi ettei mee tää ihan ohi aiheen. kiitos että oot jaksanu lukea ja kommentoida! :)

      Poista
  2. eiii hitsi että aika on menny nopeesti, ku sie tuut jo sieltä! uskon kyllä, että sulla on tosi haikee ja hirvee olo..kuitenki asuit sielä kokonaisen vuoen! tää blogi on kyllä ollu ihan huippu, varsinki just sopiva tämmöselle thaimaahullulle, joka ei sinne ikinä pääse..miljoonista suostutteluista huolimatta :D minun thaikkumamma tulee kuukauen päästä tänne, enhän mie ookkaan ku syyskuusta asti oottanu ♥ jatkatko muuten bloggailua tämän reissun jälkeenkin? :) ois mielenkiintosta seurailla sun suomeen palailuja ym! tsemppiä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! :( jatkan täällä jonkun aikaa vielä aiheeseen liittyen ja tarkotus ois väsäillä uutta blogia sen jälkeen! :) linkkaan sen sitte varmaan tänne että ne keitä kiinostaa saavatpi lukea! No voi! mutta thaikkuun pääsee suht helposti korkeekouluvaihtoon ja vapaaehtostyöhön ja lomalle ja kaikkea! :)
      Kiitos ihana ♥

      Poista
  3. mitä ihmettä nytkö sun paluupäivä jo on? :O sun blogi on kyllä ihan huippu ja toi kuva kans!! toivottavasti jatkat bloggailua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja juu tänään se oli. nyt jo himassa. suomen himassa. Jatkan täällä jonkun aikaa ja teen sitte jossaivaiheessa uuden blogin! :) Kiitos kun oot jaksanu lukea! :)

      Poista
  4. voi vaulaaaa :( toivottavasti pääset ongelmitta viel kotii! pia nähää, en kestä! kerro kaikki mitä tapahtus ko pääsit kotii, mikä olotila ja sillee!! :o tsemii <3 :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pölö ♥ laitan sul faceeee. pusujaaaa ♥

      Poista
  5. Kirjotathan sit täält suomestkii viel fiiliksii ja tommosii? :) tsemppii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) kirjottelen! tänään ainakin ois tarkotus kirjotella jotain :)

      Poista
  6. Jee mäkin haluun kuulla milleen sul on lähteny elämä käyntiin suomes! :-))

    VastaaPoista
  7. anteeks tää ei liity tähän tekstiin mitenkään, mutta muistelisin että oot joskus sanonu, et sulle ei tullu missää vaiheessa tosi isoo kulttuurishokkii tai sellasta masennusvaihetta? jossain vaihtarilehtisessä luki kuitenkin, että mitä voimakkaampana kulttuurishokki tulee, sitä paremmaksi loppuvuosi kääntyy eli jos et koe kulttuurishokkia niin et sitten koe paljoa muutakaan, myöskään positiivista. koetko sä, että sun kohdalla ois ollu näin (ei isoja ongelmia, ei isoja huippuhetkiä), vai ootko eri mieltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulle ei tullu kulttuurishokkia/haluun-takas-himaan-vaihetta ollenkaan. haha toi voi olla joku peruskaava mut siin tapauksessa ite ainakin oisin poikkeus, mulla meinaa vuosi parani kokoajan vaa ja oli ihan sairaasti kyllä huippuhetkiä koko vuonna mutta etenkin ihan loppuvuodesta!
      Nyt kun oikein tarkemmin rupesin kelailee niin toihan on vaan yks mitä voi käydä. on vaihtareita joilla alku on vaikee ja siitä paranee mutta tunnen myös ihan päinvastoin että alku okei mutta sitten ihmiset alkaa pitkästyä vaihtariin ja vaihtarillakin tulee pitkän päälle ongelmia. sitte on niitä joilla koko vuosi on vaikee ja niit joilla koko vuosi on helppo. Ja nää jutut on niin riippuvaisia sielä kohdemaassa kaikesta kuin myös itse siitä vaihtarista että kuinka sopeutuvainen on.

      mun mielestä ei kauheesti kannata luottaa noihin järjestöjen lippulappusiin koska ne oikeesti saattaa vaan yrittää myydä omaa järjestöään paremmin..

      Poista