เกาะทะลุ

Hostäiti on tässä pari päivää vihjaillu vähän, että saatetaan ehkä lähtee viikonlopuksi rantsuun jos hostiskä saa tehtyä työt ajoissa valmiiks. En oo tästä mitenkän sen kummemmin hihkunu vielä, koska olin lähes varma, että käy kuten kuukaus sitten jollon ei sitten lähettykkään vaikka oltiin puhuttu. Noh tänään nyt sitten hostit jo lupasivat ja tulostetut ohjelma/hintatietolappuset nähtyäni aloin jo kelailla, että hei mä oon vissiin sittenkin lähössä Koh Talulle, Thaimaan kauneimmalle ja yhdelle vähitentunnetuista saarista. 
Yheksän (9) päivää jäljellä! Pakkasin mun toisen matkalaukun tänään ku ei huvittanu lukee ranskaa. Vaatekkaappi ja huone  yleensäkkin on myt karun tyhjä, tuli surullinen olo. Ehkei ois sittenkään ihan viel pitäny pakata. Perjantaina on vika päivä koulussa ja lauantaista maanantaihin oon Talulla. Sit onki enää neljä päivää ennen ku tuun himaan. Ja mulla on enää viis taekwondokertaa jäljellä. Mihin tää kaikki aika on oikeesti menny? :(

talu
kuvat taluisland

4 kommenttia:

  1. Hei etkö ollut jostain turusta päin? Kävin pari päivää sitten ihanassa thairavintolassa turussa ja yks vanhempi thainainen oli tosi ilonen ja hämmästyny ku osasin puhuu vähän thaita ja pyys käymään usein :) Suosittelen menemään sinne jos haluut treenaa thaita sit suomessa :)Oli tosi mukavia tyyppejä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla! :) Juu oon ihan turun läheltä ja itseasiassa käyn koulussa turussa. Muistatko yhtään minkä niminen paikka oli? Oon jo suunnitellu just et ystävystyn kaikkien thaikkujen kanssa ja pidän sillä mun kielitaitoa koossa! :)

      Poista
  2. Mul on sellanen mielikuva et ois ollu joku malai thai.. en oo varma mut hyvät safkat oli ja ihanat tyypit :) pyys tuleen jutteleen thaita sinne usein mut en asu turussa :)

    VastaaPoista
  3. juu googlettelin äskön, tommonen ainakin löytyy turusta! :) jeees, ehkäpä mä meen kesällä viel sinne jutskailemaan ja syömään taas thaikkuruokaa!

    VastaaPoista