YOU WANT ME TO BE HAPPY YOU MAKE ME HAPPY

Näin se koulu sitten alkoi. Ensinnäkin en tajuu mitä aattelin eilen illalla kun olin laittanu kellon soimaan 5:50.. nousin sit ylös ja normi aamutoimet ja kaksket yli kuus menin sit aamupalal ja ihmettelin et miks missää ei oo ketää eikä hostit oo viel käyny ees avaa ovii meijän workereil yms. no siin sit katoin kelloo ja kelasin et ei jumpe, mä heräsin tunnin liian aikasin, no ei siin sit auttanu mikään vaa koulupuku pääl takas nukkuu tunniks. Koulupäivä meni suht leppostasti, vaikka jouduttiin aamunavauksessa istumaan 2 ja puol tuntia paikallaan risti istunnassa maassa ja kuunteleen kun ohjeistettiin oppilaita näin ekana päivänä. Tietty M6 (vastaa lukion 3) vikana luokka asteena oli sit viimenen ku pääs lähtee sielt hakee kirjoi. Mun tuurilla meilä oli eilen reeneissä kunnnon rääkkipotku jalkareeni ja mulla särki valmiiks jo pakarat ja reidet. Voitte ehkä kuvitella kunka kauheeta se istuminen oli. Siin 2,5 tunnissa ethti käydä kikki kidutuksen vaiheet puutumisesta jalkojen tunnottomaks menoon ja armottomaan särkyyn asti. Jos oisin joutunu siin istumaan viel vaik puol tuntia ni oisin satavarmaan alkanu itkee kivusta. En ees haluu muistella et kuin tuskaa se seisomaan nouseminen oli. 
Oli tosiaan kiva nähdä kavereita ja kaikki jutteli innoissaan mun kanssa! tosi monet kans sano et mun thaikieli on parantunut tän reilu kahen kuukauden kuluessa huimasti. Ja kyllä sitä huomas et itekki ymmärsi niin paljon enemmän nyt. Koulun suklaajätski on kans parasta. Mut ihan paras juttu oli se kun mää (hostäiti) eilen illalla sanoi että jos susta tuntuu ni voit kyllä tulla himaan jo aiemmin että ei sun tarvii koulussa 4 asti olla. Joten siis tänään puhuun opelle ja mun kolmeviikkonen koulurutistus on nyt jopa kiva, kun mulla on päivässä vaan 4 oppiuntia ja ruoka että pääsen himaan joka päivä jo yheltä. Muutenkin valitsin nyt että haluun opiskella thaita paljon enemmän kun sillon viimelukukaudella. Nyt sitten arki näyttäis siltä että aamuaikasin kouluun, yheltä kotiin, päikät ja mantsan 2 kurssin pariin, viideltä reeneihin ja ruoanjälkeen ysiltä mitävaan! Tykkään! 
Mutta ärsyttää että mun oikee jalka oli tänään reeneissä niin kipee (liekö johtunut tosta istumisesta) että en pystyny potkimaan juuri ollenkaan. Kyllä mä alkuun potkin, mutta sitte kun kivun kasvaessa suunnilleen lyyhistyin siitä kivusta ni sitte vaan kylmäsprayta ja kiputahnaa siihen ja sivuun istumaan. Ärsyttää kun se ainoo potku mitä en pysty nyt tekemään on frontkick ja se sattuu olemaan ainoo potku mitä tarviin mun vyökoesarjoissa perjantaina vyökokeessa. Mutta kai se tästä, toivottavasti. Huomisen lepo tulee ihan tarpeeseen; suuntana BKK ja shoppaileen ehkä vikan kerran tältä vuodelta!

koulu

14 kommenttia:

  1. oot parhaimmista vaihtari blogin pitäjistä!!! oikeesti rakastan aina ku kirjotat tänne jotain :D mut tätä on varmaan kysytty tääl useeseen otteeseen mut minkälaisii noi thaimaalaiset jätkät on :D ? onks ne vetäny heprakat ku oot siel blondina ja paperi ihosena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihana!! :)
      joo tätä on kyselty mut ei se mittään, tää on hausa aihe vastata :D Eli jooo tosi paljon thaikut viheltelee blondien perään, sit kuulen kaikkialla hello ja i love you yms juttuja esim koulus paljon jajoskus ku kävelen taekwondoo ja joku mopopoika ajaa ohi. Koulus yks on tullu suoraa sanoo et haluu olla munpoikaystävä. sit saan puhelinnumeroi kans reilusti (esim mun kuviksentyön taakse oli ilmestyny kolme numeroo ku se oli open arvioitavana, tainnu käydä jonku muunki käsis) sitte fbs saan rakkaudentunnustuksii, ja muutamat pojat on tulleet ihan suoraa esim koulus kysyy mun numeroo (kellekkään en oo antanu vaan oon esittäny tyhmää ja et en ymmärrä xd )Miehet kans kattoo tosi pitkää ja varsinki jos on jossai esim mun hostien hotelli uima altaal uimas tai ottaa arskaa..

      mut sille ihan okei et tääl vaik pojat pyörii ympäril ni ei oo kumminkaan ketään semmost maanvaivatapaust tullu eteen. (mikä muuten on sattunu esim usassa mun kaverille)
      Thaikut on siitä kivoja kyllä ettei toisen yksityisyyteen mennä liian pitkälle tunkemaan ilman sillee lupaa. ja että esim täällä ei kukaan tuu koskaan niinku jossain arabimaissa. :)

      Poista
    2. ja että esim täällä ei kukaan tuu koskEEn niinku jossain arabimaissa** :) osaankirjottaa...

      Poista
  2. Niin varmaan! Ku mä olin thaimaassa vaiharina mulle ei tullu ketään sanoon mitäään vaikka olin sielä vuoden ! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekkin olen vuoden! Missa pain olit, saattaa kans vaikuttaa asiaan. Esim mulla jos meen BKK niin siel ei ees kukaan kato mitenkaa hirveen erityisesti kun siel on niin paljon farang. mutta mun 3000 oppilaan koulussa oon eka blondi IKINA ja mun pikkukaupungissa en oo kertaakaan nahny muita ulkomaalasia paitsi korealaisen tkd open ja meijan koulun 3 farang enkun opea jotka kaikki on kyl tummatukkasia.. ees mun provinssissa ei oo tal hetkella kuulamma yhtaan vaihtaria mun lisaks. Etta lahimmat bondit vaaleeverikkovaihtaritkin loytyy bagkokista (jossa niita sitten on paljon!)
      Eri ihmiset kokee eri juttuja riipuen monista asioista...

      thöö rian nagsyy thii nai? thii krungtheep dai plao? phuut phaasaa thai dai mai na? rian thii myan thai mya kii pii thii leeu?
      sorry en jaksa kirjottaa thaimerkeilla koska oon koulussa ja vasynyt มากๆๆ mutta varmaan ymmrarrat tonkin..

      Poista
  3. Taidat olla aika feikki ! IHQ

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ! Onks siellä koulussa ollu kivaa ja ootko saanu ihan hyvin kavereita? ja sitte että miten uskalsit lähtee yksin sinne vaihtoon vai oliks sulla joku kaveri mukana? ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yksin lahin mutta nyt on kavereita vaikka milla mitalla :) ihan kivaa on koulussa sillon kun ei vasyta liikaa. varsinki nyt naa pari paivaa ollu ihan kivoja tasta uudesta lukuvuodesta! ei tahan nii hirveesti rohkeutta tarvita, hulluuutta vaan :)

      Poista
  5. Sun blogi on ihana:) oon lähdös thaikkuihin heinäkuus vaihtariks ni on ollu kiva lukee et millast sul on siel ollu. Mul olis kauheest kaikkee kysyttävää mut en jaksa kirjottaa kaikkee tähän etkä sä varmaa jaksais vastata niihin kaikkii kysymyksii:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos! :)) oooi kui siistii et oot tulos tänne! :) mikä järjestö ja mihin kaupunkii oot menos? jos haluut kysellä jotin ni voit pyytää muo fbs kaveriks oon nimel Vaula Koski :)

      Poista
  6. onks siel mitää sääntöi järjestöl mitä ei saa tehä :0 ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kaikki dringking driving drugs dating, yksin ei saa poistuu kaupungista, tatuointeja ja lävärei ei saa ottaa...
      hahah mut jokast sääntöö on rikkonu ainakin joku mun vaihtarikavereist tääl :D

      Poista