VAPPU

Hyvää vappua kaikille! Mun vappu meni aurinkotuolissa makoillen (nukkuen) ja uimaaltaassa polskien. Ihan kivaa ajanvietettä tähän +40C paahteeseen. Huomenna ois lähtö Phukettiin muutamaksi päiväksi, jeejee! Ruskettumista ei voi estää! Yritän saada kunnon rusketuksen viel ennen ku tuun himaan (15.6), onneks sain jo Taolt ihan kunnon pohjan ni täst on hyvä jatkaa. Palaillaan joskus.

vappen animation
ps. joku tarkka ehkä huomas et mun hiukset on lyhentyny joku seittemän senttii ku mun kaveri leikkas ne! (oikeesti jo pariviikkoo sit)

11 kommenttia:

  1. miten sait ton bannerin tehtyy tollee (: ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. photaril sillai et sil haamutekstijutulla leikkaat jostai kuvast tekstin ja siirrät sen tyhjää valkosee sivuu :)

      Poista
    2. mikä photari ?

      Poista
  2. mäki tahon ruskettuu!! :D :(

    VastaaPoista
  3. rakastan sun blogii ja alkanu rakastaan thaimaata enemmän ku oon lukenu näitä sun juttuja! :D ite haen syksyl vaihtariks kans rotaryn kautta, ehkäpä just thaimaasee;) pakko kysyä ihan uteliaisuudesta: pääseekö thaimaas lihoon helposti ja millanen paikallisten ruokakulttuuri on? (kuinka usein syödään ja onko ruoka terveellistä ym.) ja millai sulla ittellä, ootko laihtunu vai toiseen suuntaan? :D (okei kuvista päätellen et kyllä oo ainakaan lihonut :D)niin ja onks siä mahollisuutta käydä esim itteksee lenkillä ja liikkua vai mitä harrastusmahdollisuuksii? ite oon tosi liikunnallinen ja rakastan kaikkee urheiluu, uusia lajeja kokeilen enemmän ku mielelläni :):):)
    t.Roosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee! :) Jos tänne haluut, ni ehdottomasti hakemaan vaan ja just rotareilta! Niko (rotary aasian kirjeenvaihtaja) sano ainakin mulle viimevuonna et thaikkuun ei hirveesti haeta, et suht helppo päästä! (tosin nyt oon kuullu et aika monii alkanu kiinnostaa thaikut)

      Hmm no mun paino on yhä lähes sama kun sillon ku tulin tänne, mut mun yks vaihtarikaveri on lihonnu älysti ja toiselt taas tippunu paino 10 kiloo. :D et ihan riippuu tyypistä ja et tykkääkö thaikkuruuasta (seafoodii paljon ja riisii) ja et harrastaaks jotain. esim mä syön ihan sairaasti, mutta toisaalta mulle tulee viikossa reenituntejakin 14-16 taekwondon myötä, että sillälailla hyvin pysyy mulla tasapainossa niinku suomessa aina.
      tääl syödään 3 kertaa päivässä, aamulla, lounaalla ja päivällisellä. että nä ei syö iltapalaa ollenkaan. alussa mulla oli aina ihan hirvee nälkä iltasin et oli pakko käydä sillonki jääkaapilla... :D ja tästä ruoasta, että se on tavallaan terveellistä kun syödään pajon seafoodia ja jonkun verran kasviksiakin, mutta haittapuoli on se että usein kaikki ruoka kasviksista lihaan ja kalaan on paistettu rasvassa.. Mutta meijän perhe syö useemmin ulkona ja esim japanilaisissa paikoissa joten pystyy ite vähän kontrolloida mitä syö.

      mul on kans toi et oon urheilijatyyppi. esim oon suomes urheilulukios ja harrastin ratapyöräilyy. stressasin sillon ihan hirveesti noist uheilumahollisuuksist ennen ku tänne tulin. Alkuun juoksin tenniskentänkokosta ympyrää meidän pihalla ja tein kuntopiiriä mun huoneessa. sit 1,5 pääst alotin ton taekwondon, jota tosiaan ontossa naapurissa aina arkisn 2,5 - 3h. se riittää mulle täällä ihan hyvin ja viikolloppusin saatan sitte käydä uimassa ja tehä kuntopiirii. alueesta riippuen noi urheilumahikset vaihteleetosi paljon. esim osalla mun vaihtarikavereista on koulussa (tai kodin lähellä) punttisali jossa ne käy. tosi monet harrastaa myös thai boxingia! että kyllä joka paikasta joku urheiluseura pitäislöytyä, mutta älä tee sitä virhettä minkä mä tein, etten uskaltanu kysyy! mutta tosiaan tosta ulkona lenkkeilystä en ois niin varma. yksin ainakin lähes mahdotonta tytöille muualla ku bangkokissa. :)

      Poista
  4. okei kiitos! :) ooks aatellu vaihtovuoden jälkeen tulla takas thaimaaseen lukion jälkeen esim opiskeleen tai vastaavaa? mulla varmaan alussa tulis olemaan kauhee nälkä kokoajan koska syön suomessa PALJON ja USEIN ! urheilen paljon niin kyllä sitä kulutustakin on :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikeen tiiä! en tykkää tästä koulujärjestelmästä, et tuskin opiskelemaan, mut ehkä töihin tai työharjotteluun tai ihan vaan vapaa ajalla joskus pitemmäks ajaks! (ens joululomal jo suunnitteil tulla pariks viikkoo) :)
      hahah toi kuulostaa tutulta ;)

      Poista
  5. Kuulostaa hyvältä!!!! :))

    VastaaPoista