miten sä muka otsikoisit tällasen?

bbq3 bbq2 bbq
Eilen mä tein jotain mun vaihtovuodelle historiallista, nimittäin mä jäin vapaaehtosesti pois reeneistä jotta voin mennä mun kaverin kotiin. En oo kertaakaan aiemmin ollu kenenkään thaikkukaverin kodissa (tkd open ja sen vaimon kotia lukuun ottamatta). Nutin luona oli siis BBQ partyt ja meit oli joku 10 mun luokkakaveria ja muutaman poikakaverit ja Nutin äiti. Kivaa oli ja oli tosi kiva huomata et enään ei oo sillee kielimuuri pahasti esteenä, ja ei tullu kertaakaan sellasta ulkopuolista oloa. Ja ruoka oli liian hyvää!
En oikein tie itekkään et millaset mun fiilikset on kotiinlähdön suhteen. Tavallaan on ihan hirveen surullista sanoo määl, paal ja koko tkd porukalle heipat, mut silti jotenki ajattelen et suomeenlähtö nyt vaan tosiaan on edessä että yritän ajatella kaikkee kivoi juttui suomest. Kyl siit sit sillee tulee kans osittain tosi innostunu fiilis et mä näen rakkai ihmisii taas pian ja pääsen tekee kaikkii kivoi juttui yms. Tälhetkel oon tosi rauhallisin mielin ja tyyni, mut se voi olla sit et ku pääsen himaan ni tää kaikki ilo, suru ja ikävä sit purkautuu vast siel. Toisaalt niin mä luulin silo viime elokuussakin kun tänne tulin, mutta ei mulle oikeestaan koskaan tullu mitään suurempia tunnereaktiojuttuja/ shokkia.
Tulipas boooh postaus.

2 kommenttia:

  1. Oihh! Pidä hauskaa siellä nyt ennenku joudut/pääset tuleen takas suomeen! :)

    VastaaPoista