เพราะว่าฉันชอบกิน

Oon tässä jo pitkään miettinyt, että osaa varmaan kiinnostais kuulla thaimaalaisesta ruoasta. Voin kuvailla thairuokaa yhdellä sanalla. Tulista. Tällä postauksella on hyvin vähän mitään yhteistä thaimaalaisen ruoan kanssa. Tää on Vaulan ruokaviikko- postaus. Näiden kuvien lisäksi syön tosi paljon ulkona ja kyllä, syön myös thairuokaa vaikka kuvien perusteella ei siltänäyttäiskään. Vähintään kerran päivässä tulee kyllä syötyä riisiä thaimaalaisittain, tai jos ei riisiä niin ainakin nuudeleita. Ulkona syödessä syödään vähintään joka toinen kerta japanilasta, mutta käydään kans kiinalaisissa, italialaisissa, ja vietnamilaisissa ruokapaikoissa paljon. Nykyään kokkaan paljon ruokaa kans ite koska tuun niin myöhään illalla reeneistä ja hostit on jo käyneet syömässä. Heh, eikä mun thairuoan syömistä lisää myöskään se, että hostit osti mulle just mini leipäuunin. (toastikoneen ja leivänpaahtimen lisäks) Noh nyt on ainakin varaa valita, että miten kärystän leipäni.
On muuten jännää, miten ihminen oppii tykkäämään jostain ruoista kun sitä vaan syö tarpeeks paljon. Tänne tullessani inhosin lähes kaikkea japanilaista ruokaa, seafoodia, ja tosi montaa muuta ruokalajia. Nyt kuitenkin syön japanilaista jo hyvällä ruokahalulla ja tykkään kaloista ja ravuista. Suomessa en kanskaan tykänny syödä riisiä, mutta täällä se menee! Eikä mulla muuten oo yhtään ikävä perunoita, joita oon syöny viimisen 9kk aikana vaan kerran! Huomasin just et yks mun perunamuusi säilyke oli menny vanhaks ku ei vaa ikinä tehny mieli syödä sitä. Nauttikaa ruokakuvista ja tulkaa nälkäsiks. Tänpäivän sushi namnam sain taekwondo opelta!

ruokaa copy ruokaa5 ruokaa6 ruokaa11 ruokaa13 ruokaa9 ruokaa10 ruokaa12 ruokaa7 ruokaa8 ruokaa3 ruokaa2

15 kommenttia:

  1. Kiva ja herkullinen postaus, mutta oisko mahista saaha joku postaus jossain vaiheessa thaikkuruuasta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja kyllä on mahiksia! :) oot muuten ihana lukija kun jaksat kommentoida <3

      Poista
    2. voii kiitos!♥ innolla jään odottamaan :')

      Poista
  2. TÄÄ oli kiva postaus :) nam! Voi mä rakastan japanilaista ruokaa! haluun sinne :--D ps. koska tuut takaisin suomeen :)

    annalottajosefina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) tuun himaa 15 päivä kesäkuut! Ja sulki ihania kuvia sun blogissa! :)

      Poista
  3. Eii vitsit en keksi mitään järkevää sanomista, mut tulin vaan ilmottamaan et tykkään sun blogista aevan mielettästi! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, toi oli ihanan piristävä kommentti! :))

      Poista
  4. voi että nää sun kuvat on aina niin hienoja!!!! valehtelematta parhaat kuvat kaikista blogeista, mitä seuraan :) ja tosi kiva postaus, niin kuin kaikki sun postaukset on! :)

    http://nelliplusfrance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. kiitos, oot ihana!! et tiekkään kun kiva on aina saada tällasia kommentteija. taino ehk tiet ku oot bloggaaja itekki... ;)
    Oon kateellinen, mäki haluun ranskaan! se kieli!
    ihana maavalinta ihana blogi ihania kuvia sait lukijan!

    VastaaPoista
  6. oi oi toi kookosjäätelö on taivaallista :) mut mun on pakko kysyy et tykkäätkä noista thaikkujen pikakahveista? Mä en kestäny niitä yhtään, kaipasin suomesta eniten oikeeta kahvia kun olin thaimaassa :) paitsi tietty kaikki ihanat jääkahvit ym. kiskalla tehdyt on mahtavia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on se on ihan mun lempparia ja viel kotona tehtyä kuulemma! :) mun on oikeesti tosi paha vastata tohon ku alotin mun kahviuran täällä vasta, mutta kyllä rakastan tota pikakahvia, muitakin merkkejä oon kokeillu ja toi on mun suosikki kyllä en oo viel niin pitkäl päässy et ihan mustaa kahvii joisin ees maidon kanssa että täytyy olla tollanen kunnon kermanen litku sokerilla :) mutta siis kun äiskä kävi täällä niinse sano et se tykkää tosta mun pikakahvista ihan sairaasti enemmän ku suomen kahveista. käski tuoda tulijaisiks monta pakettia :D

      Poista
  7. haha hauska et tykkäät :) niin sokeria niissä kyllä on :D otat vaan laukun täyteen ku tuut suomeen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep sokrua tosiaan! toisaalta taimaasta ei varmaan löydy ainootakaan elintarviketta ilman sokeria.. :D kaks laukkua ;)

      Poista
  8. Sulla on aina niin hyvälaatuisia ja tunnelmallisia kuvia ja sun kirjoitustyyli on ihana ! Ootan aina uusia postauksia. tykkään tästä blogista ihan sairaasti :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään tästä sun kommentista ihan sairaasti! ;) Kiitos, yritän parhaani, kiva kuulla että miellyttää! Ihanaa kun ihmiset jaksaa kommentoida ♥ kiitos!

      Poista