PROMOTION TEST

Tänään siis reippaasti ysiltä aamulla salille ja siellä sitten alkulämpien ja muitten jälkeen vyökoe! Tälläkertaa ei jännittänyt läheskään yhtä paljoakuin viimeksi, varmaan siksi että oli jo tuttua touhua ja toiseksi että viimeks meillä oli vierailevat tuomarit, tälläkertaa ope tuomaroi. Seisonnat ja Lao-kick meini aika pepulleen, mutta muuten meni ihan kivasti. Pisteet ei tosin ollu mitkään kauhean mahtavat kumminkaan 82/100, mut kumminkin nyt on toinen vyökoe läpästy ja keltavihihree vyö saavutettu. Lopussa kaikille valkovöisille jaettii vielä mitalit ja mä ja yks vihreepoika saatiin kans. En muista kokonaan mikä se selitys oli sille et mä sain sen mitallin kans, mut suunnilleen et oon aika kaikkien kaveri ja et en ikinä ärsyynny tai mitään vaik sananmukasesti kaikki aina hyppii mun niskaan, ja sit oli viel liuta juttuja joita en ees ymärtäny. Mut voivoi, ope erehty sit sanomaan ei mul on nii vähän aikaa ja mul tuli heti tippa linssiii. piti hetken keräillä itteä ja katella muual etten oikeest ruvennu itkee.. Vyökokeen jälkeen pihaan kurvas sattumalta jätskiauto! Sit meni parituntia leikkiessä mm. hippaa ja jotain miljoonaa eri leikkiä, sit viel syötiin salilla ja kolmejälkee kotio.

vk vk23 vk7 vk6 vk5 vk4 vk3 vk2

8 kommenttia:

  1. Voi oot nätti ja oon hulluna Koreaan ja Thaimaahan ja mulla on sieltä jtn 200 kaveriakin ku
    niitä on muuttanu tänne suomeen ja sitte viel niiden kautta kamuja!!
    Sun blgi on paras!!^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos:) määkioon hulluna koreaa ja thaimaaha!!! aasian parhaat maat ^^

      Poista
  2. Kuinka hyvä englanninkielentaito sulla piti olla että pääsit Thaikkuihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei meillä ollu mitään rajaa, haastattelussa kysyttiin vaan kaikkien aineitten kaskiarvo ja kun joku kysy jotain enkuksi niin siihen ois pitäny vatata enkuks... mut mä mokasin haastattelun ku en ymmärtäny yhtää mitä ne sano enkuks.. :) mut silti tääl ollaan!

      koulussa mun enkun numerot on vaihdellu siin 7 pintaan, rehellisesti sanottuna olin phueessa ja kuuntelussa vielä paljon huonompi ennen ku tulin, ainoo minkä osasin oli kirjotaminen ja kielioppa.

      Poista
  3. Sun blogi on tosi kiva:) Olis kiva jos me voitais nähä kesäl sitku oot tullu Suomee ja ennen ku mä lähen vaihtariks Thaimaasee ni voisit opettaa mul vähän thaita ja sit voisit kertoo vähä et millast siel oli:) voisin pyytää sua facebookis kaveriks jos sul sopii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista