KELTANAAMA

Tein tänään niin suuren virheen et päätin kokeilla ekan kerran thaimaalaista kasvonaamiota jonka ostin pariviikkoa sitte. Se oli joku inkiväärijuttu ja joo ihan okei kunnes sitte sen jälkeen mun iho oli ihan keltane.. siin meni sit tunti sitä pestes kaikkien saippuoitten ja mössöjen kans sitä keltasuutta pois. Ei kiitos mulle enään tota kasvonaamiota. Mitäs muuta, noh iskä on tulossa vajaa viikon päästä ja tiedossa ois jälleen kaikkea kivaa, muutenkin paripäivää nyt menny tosi kivoin mielin, ollu hauskaa hostien kanssa tullu naurettua paljon js koettua ksikkea kivaa. Ajattelin vielä kertoa teille yhestä jännästä kokemuksesta täällä nimittäin siitä että oltiin kavereitten kanssa kerran 4 henkilöä yhen mopon kyydissä ja nyt sekin on sitten tullu koettua! oli kyllä hauskaa eikä ees niin hirveen vaarallista, kai. Paras mitä mä oon nähny täällä on 6 ihmistä ja koira yhen mopon kyydissä! Thaimaalaiset on hulluja.

IMG_2252 IMG_2253

4 kommenttia:

  1. eiiii hitto vaula XDD oot kyl maailman sulosin :*

    VastaaPoista
  2. tota kaikki teini-ikäset thaikku tytöt käyttää vaalentaa ihoo :D siitä on suht hauska kohtaus สิ่งเล็กเล็กที่เรียกว่ารัก leffassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eiiiii XDDD ois ehkä pitäny jaksaa kääntää toi käyttöohje. nyt on lievästi sanottuna typerä olo... mun iho ei kyl vaalentunu (toivottavasti) mut tuli iha keltaseks! enskerral kyl varmasti käännän käyttöohjeen!
      oliks hyvä leffa? :)

      Poista