JÄRJETÖN POSTAUS JÄRJETTÖMÄN SUURELLE MÄÄRÄLLE LUKIJOITA

Teksi mieli kirjottaa thaita, mutta empä taida kun tiedän ettei sitä kukaan muu ymmärtäis. Tänään olin ahkera tyttö ja opiskelin thaita itsenäisesti monta tuntia, menin reippaasti taekwondoon ja spritsirääkkäsin itteäni koko tauon ajan. 18cm enään täydelliseen spritsiin, oon niin ylpee ittestäni ja mun ex kankeesta kropastani.
Illalla juttelin mään kanssa about kaks tuntia ja phuttiin melkeen kokonaan thaita. Mää sano että voisin hyvin jäädä heinäkuun loppuun asti, mutta sanoin että mun on pakko mennä takas suomeen kesäkuun puolessa välissä.
Mulla on ihan sairaasti ohjelmaa ens kesälle, täytyy nähdä kavereita, ratakisoissa ois tarkotus käydä, aion opetella purjelautailemaan, kesätöihinkin oon hakenu, autokouluki pitäis käydä, merellekkin ois kiva lähteä... welcome back stressaava ja kiireinen elämä. Noh on mulla vielä reilu 3kuukautta aikaa hengittää.

mv4

8 kommenttia:

  1. Hei tee video missä puhut thaita, olis kiva kuulla!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt osaan thaita jo sen verran että voisin jopa tehäkkin! :)

      Poista
  2. Mikä kamera sulla on? :))

    VastaaPoista
  3. hei kirjota vaan thaiks jotain jos jaksat :) tykkään ku kirjottelet noita otsikoita, kokeilen aina ymmärränkö ite ja tähän mennessä oon ymmärtäny :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi, kiva että joku ymmärtää! :) ja voisin ehkä kirjotellakki enemmän!

      Poista
  4. Voi että mun tekis mieli päästä takasin thaikkuihin... Siel on niin kivaa :)

    VastaaPoista