สวยและตาย

Ajattelin jakaa teille parit kuvat mun tänpäivän työstä, harjottelin vähän perinteistä thaimaalaista piirtämistä. (senjälkeen ku olin heränny kello 3 päivällä..) Oon niin hullaantunu thaimaalaiseen taiteeseen, ostin pariviikkoa siten metrin korkusen puuveistoksen suht halvalla (eikä mulla oo hajuakaan kuinka saan sen raahattuu takas suomeen), jättikokosen kullatun lehtibuddhapatsaan, jonka äiti jo onneks vei, ja ykspäivä mää anto mun valita kasasta thaityylisiä tauluja yhen ittelleni! Saan mun huoneen sitte suomessa koristeltua kunnon taiteella ens kesänä kun mulla on jo tällaset kokoelmat! 

ta ta2

4 kommenttia:

  1. Wau mitä kuvia, kyllä olet taitava, todella upeita
    Terkkuja sulle täältä Indoneesiasta, on satanut ja ukkostanut joka päivä vaikka vain ihan hetken.

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon! :))
    Oi kun kaipaan ukkosta ja sadetta, täällä ei oo satanu yli kahteen kuukauteen :( Mihis suunta indonesian jälkeen? :) pitäkää kivaa sielä!

    VastaaPoista
  3. Tosi hienoja kuvia, ja muutenkin sun elämäs siellä näyttää tosi kiinnostavalta!
    Ps. haastoin sut yhteen haasteeseen mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) teen next postauksessa vaikka! :)

      Poista