07 FEB 2013

Bangkokin yössä siis eilen seilattiin jokilaivalla, syötiin hyvää buffet ruokaa ja aivan liikaa jälkkäreitä. Mun osalta reissu meni tosiaan syömiseen ja kameralla ja bangkokin valoilla leikkimiseen. Kyseessä oli siis jonkun meidän rotaryklubin jäsenen synttäriristeily, mulle ei kyllä ikinä selvinny et kenen synttärit ne oli.
Huomenna on viimeinen koulupäivä ennen mun puolen vuoden kesälomaa! ja huomenna on tasan 4päivää siihen että äiti tulee tänne! Riemua riittää.

SAM_2286 SAM_2165 SAM_2315 SAM_2199 SAM_2277 SAM_2270 SAM_2245 SAM_2322 SAM_2231 SAM_2332

11 kommenttia:

  1. Ihanaaa! :) ootko muuten oppinu kieltä paljon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon mä kyl aika hyvin oppinu. joskus loppusyksystä oli semmonen masennuskausi et tuntu et en osaa yhtään mitään, mut kyl mä nyt omasta mielestä oon oppinu tosi hyvin. välillä ihmiset on ihan innoissaan jos osaan sanoa yhenki sanan thaita, mutta kyllä mä kuulen täällä aika paljon sitäkin että viimevuoden vaihtari puhu niin täydellistä thaita jo 3kk jälkee ymsyms... mut ite oon ihan tyytyväinen, enkä stessaa tätä kieltä enään niinku syksyllä stressasin.
      Joko tiiät mihin pääset? :)

      Poista
    2. Uuu kiva!:) ja en oo vielä saanu tietoa muut kylläkin on :((

      Poista
    3. kyl se sielt viel tulee! :) aussilähtijät ei oo vissiin viä saanu eikä ainakaan aasiaan lähtevät?

      Poista
  2. Voitko tehä postauksen sun lemppariblogeista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaihtariblogeista vai ihan kaikista blogeista? ja juu kai mä joskus voin!

      Poista
    2. vaihtariblogeista erikseen,mitäpä turhaan tommosta lifestylepaskaa jakamaan.

      Poista
  3. Vaihtariblogeista tää sun on mun ykkösenä tai jakaa ykkössijaa<3 tykkään jotenki sun elämänasenteesta joka välittyy tänne näytön toiselle puolelle!
    Tässä mun vaihtariblogi
    www.peppi-az.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja kiva kuulla et saan kerrottuu täst nii et joku muuki tajuu tätä!! <3 :) kiva blogi sullakin, kivan aikasin oot saanu jo sijotustiedot, eli sullahan on jo perhe tiedossa vai kuinka? :)

      Poista