kattoo silmiin päätyy suuhun

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla 
Lastenpäivä. Päättäväisyydellä ja sillä suomalaisella sisulla sain kai itteni aamulla revittyä ylös sängystä. Satoja lapsia, satoja ilmasia leluja jaettavaksi niille. Taas yks mahtava idea mikä voitais toteuttaa myös suomessa!
Huomisen ohjelmaa en odota ihan niin innolla. Tarvis kävästä lääkärissä. Mikä on kun kaksviikkoa kipeenä ja loppua ei näy? Pääsen varmaan taas verikokeisiin. jei. Toivottavasti ei oo mitään pahempaa. Totesin just et oon ollu suunnilleen 1/3 mun vaihtovuodesta kipee.

Lastenpäivä1 lastenpäivä2 lastenpäivä3

4 kommenttia:

  1. Ihania lapsia! ja kaunis idea :) Toivottavasti ei ole mitään pahempaa ja loppuvaihto menee terveempänä kuin koskaan!

    VastaaPoista
  2. Heippa! :)
    Voisitko kertoa enemmän koulusysteemistä joku kerta? Vai oletko tehnyt sellaisen postauksen jo ja multa on mennyt ohi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon mä jonkun pienimuotosen tehny joskus kaauan sitte, mutta lupaan tehä uuden kunhan saan mun uuden kameran ja pääsen kouluun! muutkin on sitä pyydelly ni kai se täytyy! :)

      Poista