jotta mikään ei ois liian helppoa

En tajuu mikä muo vaivaa. Olin kolme viikkoa kipeä, kolme päivää terve ja nyt oon taas tulossa kipeeks. En halua, en halua! Tääl on muutenki ihan älyttömän kylmä! Perjantaina olin ihan jäässä koulussa, tänään olin tarpeeks viisas ja laitoin villapaidan koulupuvun päälle. Aamulla meillä oli about 24 astetta alakerrassa ja mä olin kuolla kylmyyteen! Ja ulkona oli 21 astetta! Tää on se kahden vikon talvi Thaimaassa.
Muttajoo, siis viimeviikonlopusta. Lauantai aamulla menin Erinin kyydillä Bkk, Siellä meillä oli kansainvälinen ruokapäivä vaihtareiden kanssa, toisinsanoen siis kokkailtiin meksikolaista, jenkkiläistä ja japanilaista ruokaa. Kokkailuun meni se 5tuntia ja syömisee jäi aikaa vaan tunti. Oli silt ihan älyttömän hauskaa rakkaitten kanssa, ja kaveripiiririäkin tuli laajennettua ex thaikkuvaihtari waldirin kanssa!
Sunnuntaina menin sitte Zakin kanssa Ayutthayalle, siellä kierreltiin kaikkia ihania paikkoja ja sit takas Bkk ja sielt sit kotiin.

ruokaa3
ruokaa8 ruokaa7 ruokaa5 379236_594598123887808_1024847665_n ruokaa11 ruokaa9 ruokaa6 ruokaa10 ruokaa4 ruokaa1 ruokaa ruokaa2

8 kommenttia:

  1. nää sun kuvat on aina niin hienoja! toivotaan, että pysyt terveenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja en pysyny, kuumeessa ollaaan :((

      Poista
  2. Millä kameralla kuvaat? =) hienoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku tommonen samsungin puolijärkkäri, oisko joku wb5500. ikivaha ja en tykkääyhtää :D mutta kunhan äiti pääsee tänne ens kuussa niin oon sitte canon eos 600d:n omistaja! :)

      Poista
    2. Hm....toivottavasti odotat yhtä paljon äitiä ja kassillista vitamiineja kuin kameraa ;)

      Halauksia, kohta tavataan

      Poista
    3. haleja äiti! <3 juu ! sain just eilen meille hotellinkin varattua, oon aika ylpee ittestäni ku uskalsin soittaa sinne!

      Poista
  3. WAU, mitä kuvia olet ottanut , niin upeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kiitos! valokuvaus kun on sydäntä lähellä...! :)

      Poista