ihan tavallinen arki ja ihan tavattoman onnellisii ihmisii

Ihan tavallinen kaupunki
Ne hetket kun oon istunu meidän nelos kerroksen puutarhaparvekkeella ja vaan kattonu kun ihmiset ajtaa ohi, mut silti mikään ei muutu. Tuuli hakkaa lehtiä ja mä tajuun et palmuja on kaikkialla. Tää on kai ihan tavallinen kaupunki täynnä ihna tavallisii ihmisii.
Puutarhavessat 
Ne on jotain, mitä mä en ikinä kyllästy kattomaan, tai missä mä en ikinä kyllästy istumaan. Ihan ku istuis keskellä rauhallista metsää, kuunnellen kuinka paratiisilinnut laulaa ja lehdet kohisee. Harmi vaan suomen ilmasto ei oikeen sovellu vessoille mistä puuttuu yks seinä tai pala kattoa. Suomen vessat on oikeesti tosi ankeita.
Roba
Onhanse vähän tyhmää, että mä oon tullu thaikkuun asti kattomaan suomen TVtä, mutta täytyy silti myöntää, et yks tammikuun jutuista on ollu just suomalainen poliisisarja Roba, joka pyöri suomessa syksyllä. Niin koukuttava, ihana, sykähdyttävä se on, että kestin jopa sen rasittavan kymmeneneminuutin youtube pätkien kelailun nähdäkseni mitä tapahtuu Janille ja Maikille. jotain ihan parasta lääkettä sairaspäiville kyllä. (putousta unohtamatta)
Mopoajelut
Yks normaali tammikuun lauantai, mä olin toipumassa flunssasta ja hostit oli ulkona töissä, yks hostien worker otti mut moponkyytiin ja vei mut dinnerille ulos sen sijaan että olis kiikuttanut nuudelit mulle kotiin. Mikäs sen ihanempaa kun kurvailla mopolla tukka tuulessa heiluen ympäri pikkukaupungin katuja tutuille moikkaillen, jätskiä syöden.
Kolme puhelinnumeroo
Löysin mun kuviksen exam työn takaata kolme puhelin numeroa joista yks oli sotattu yli. Se oli siis vissiin käyny opettajan lisäksi jonkun muunkin käsissä. Kuukauden reissullaan sen taakse oli myös eksyny mun vieressä istuvan pojan ihan sairaan hienoja thaityylisiä piirroksia. Mitäköhän tästäkin pitäis ajatella?

ihantavallinen2 ihantavallinen ihantavallinen3 ihantavallinen4 ihantavallinen5 ihantavallinen6 ihantavallinen7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti