123 days

Kuten otsikkokin kertoo, olen viettänyt Thaimaasa 123 päivää, eli tasan neljä kuukautta. Juhlistan sitä makoilemalla kuumehöyryissä sängyssä, kurkku yskimisestä kipeänä. Ei väsytä, mutta ainoa asia mitä pystyn tekemään (ja saan tehdyksi) on datailu. Itseasiassa oon kuluttanut 6 tuntia pelaillen vapaakenttää ja spiderpasianssa, sekä lueskellen yhen mun lempparibloggarin vanhoja postauksia.. Lopulta havahduin nälkään, kävelin alakertaan jääkaapille, söin kaks hyppysellistä juustoraastetta ja lämmitin mikrossa kolme pakastevalkosipulivoileipää. Ajattelin mennä syömään leivät omaan huoeeseen, mut harmikseni ehdin syödä kaikki kolme jo siinä ajassa kun kävelin keittiöstä portaille ja portaita ylös mun huoneeseen. Joten eikun vaan samantien takas alas viemään lautasta. Tais mulla olla vähän nälkä. 
Tällähetkellä ihmettelen miks mun yhdestä suomesta saadusta joulukalenterista paljastu norsun kuva tänpäivän kohdalta. Miten norsu liittyy suomalaiseen jouluun?
Ajattelin neljän kuukauden kunniaks tehdä yhen kivan haasteenkin tänne.
Parit andthatswhoiam- kuvat tänne neljänkuukauden kunniaksi! Ja jos teillä on postausehdotuksia tai muuta vastaavaa niin siitä vaan kertomaan.

1 2 3 4 6 5

6 kommenttia:

  1. Kuka sun lempibloggari on?

    VastaaPoista
  2. Miten paljon sä osasit thaita ennen lähtöäs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en yhtään, tai no numerot 1-10

      Poista
    2. no miks päätit lähteä sit :oo osaako porukka siel sit hyvin englantia ?

      Poista
    3. ei nää juurikaan enkkua osaa, ja lähin koska halusin jotain erillaista, ja tännehhän se kieli tullaan oppimaan!

      Poista