OPPA GANGNAM STYLE

Mul on ihan hirvee koreavillitys. Toivottavasti viel joskus pääsen käymään siellä!

Pattayareissu oli ja meni, oli se ihan jees, mutta todella väsyttävä. Menomatkalla sain onneks nukuttua kun muutkin halus nukkua, mutta takas tullessa nää tanssi ja huusi nii, et vaiks kuuntelin musaa täysil kuulokkeista ni en kuullu sitä...

Sunnuntain nukuin oikeestaan koko päivän, ja eilen sitte raahauduin taas kouluun. Ai että ku oli kamalaa. Aamusta asti ihan hirvee päänsärky, eikä tilannetta auttanu se että oli todellatodella kuuma päivä. Opettaja heitti mut sitte 3 aikoihin kotiin ku en vaan kestäny enää.
Tää aamupäivä ja päivä meni oikein hyvin, kunnes oli paril vikal tunnil enkkuu. Siel meni kaikki maholliset asiat pieleen ja tulinki kotiin ihan sika huonol mielel. No joo heti ku astuin mun huoneeseen ni näin mun kirjotuspöydäl mun keskeneräsen maalauksen. Meijjän siivooja oli vissiin yrittäny pyyhkii mun akryyliväriteoksesta jottai pölyi märäl rätil, huonoin tuloksin. Mun maalaus oli harmaamusta levinnyt mitäänsanomaton kammotus ja koko maalauksen värimaailma oli sit kauniisti mun kirjotuspöydässä. Siin kyl lenteli sit sukat, hame ja kauluspaita raivosta! (en oo ihminen joka heittelee rikkoutuvia esineitä ja haluun muutenki päästä koulupuvusta ulos heti koulun jälkeen, joten siks just se pääty mytyks mun seinänvieree) Ärsyttää ihan sairaasti koska mun piti antaa se maalaus mun hosteille joululahjaks.
Ja siis joo vaihinkoja sattuu, eikä se siivooja välttämättä ajatllu mitä teki, mutta kun se ei ollu pyyhkässy sitä yhen kerran, vaan niit värivauhtiraitoja oli monta! Luulis et ekan jälkee ois huomannu.. Lisäks se ei ollu ees siivonnu sitä mun pöytää mikä oli ihan niitten maalien peitossa, vaan mä joutusin hinkkaamaan ne pois siitä ite.. Ja, jos mä oisin tehny tommosen vahingon ni oisin kyllä pyytäny anteeks tai edes jättäny jonkun pahottelulapun. Terveisin ärsyynnyksestä, raivosta, surusta kiehunut Vaula.
Osan kohtii sain maalauksest entisöityy mut suurimma osan joutuu maalaa kokonaan uudestaa.
Onneks taekwondossa oli tappopäivä. Tän päivän murheet haihtu mukavasti kun rääkättiin itteämme gangnam stylen tahtiin. Rakastan sitä että taekwondossa soitetaan musaa (ja etenkin gangnam stylea) aina sairaan kovalla! Hassua, että aluks mä inhosin sitä biisiä, nyt se on mun lemppari ja oon opetellu sen tanssinkin jo ulkoa. Ykspäivä mentiin taekwondossa pihalle seisomaan riviin ja tanssittin sitä kaikki yhessä tielle päin. Vähän ohiajavat autot ja mopot hidasti ja katto! Se oli ihan parasta!

Parit kuvat Pattayalta, arvatkaa kumpi bussikuva on meno- ja kumpi paluumatkalta.

äö
ö
ää 
ä
öö
öä tsekatkaa kans pohjois koreaversio gangnamstylesta! :D

1 kommentti:

  1. voi ei oikeesti maailman ärsyttävin juttu kyl toi maalaus homma :(( en siis itte oo todellakaa mikää kuvis henkilö mut mua alko ärsyttää vaik kuin paljo sun puolest !! toivottavsti saat sen kuitenki valmiiks jouluu mennes:)

    VastaaPoista