Miks mä en oo nukkumassa`?

Joo huomenna ois tosiaan lähtö Pattayalle. Yritin inspiroitua Petri nygordin Selvä päivä biisistä, koska suoraan sanottuna fiilikset ei oo mitenkään riittävän korkeella. Ehkä johtuu siitä, että herätys on 4:30 ja koululla tarvis olla viideltä aamulla. Tai siitä että mom osti mulle evääksi crab roll sandwitchin. Hyyyyyi.. Mut kai siit huippu reissu kumminkin tulee. Meit siis lähtee kaikki mun ikäset eli M5 luokka-asteiset (403 oppilasta) meijän koulusta. Kauhistuttaa jo toi oppilaitten määrä, et mimmosta sähläystä siit tulee. No siitä lisää huomenissa illalla tai sunnuntaina kun oon vähän viisaampi.
Tänään meille vaihtu koulussa kans uus director. Eipä se mun elämään muuten vaikuttanut, paitsi yritettiin ettiä sitä pariin otteeseen mun tukihenkilöopen kanssa jotta voisin esittäytyä mut eipä löydetty.  Lisäks kaikki tunnit oli lyhennettyjä, koska kaikki oppilaat joutu täyttämään vimpan tunnin jälkeen jonkun lapun.
Taekwondossa meil oli taas potkupäivä. Mun potkut menee jo tosi hyvin ja alkuun sain paljon kehujakin. Loppuu kohden ope kuitenki muuttu tosi vihaseks meille kaikille, pääasiassa varmaan osalle muista, koska ne ei kuuntele eikä kato kun opetetaan. Saatiin sitte reenien lopussa 20minuutin saarna thaikielellä jonka jälkeen kaikki (paitsi minä, joka en ymmärrä thaita (saatika koreaa)) lähti apeella mielellä kotiin. Mutta muuten oli kyllä tosi kivat reenit, katteli open kanssa tauolla sen valokuva albumia ja kävi ilmi et se on ollu edustamassa koreaa taekwondossa olympialaisissa! (ja korea siis on taekwondon alkuperämaa että ei mikään huono taso siellä.)
Oon huomannut täällä muuten semmosen jutun, että jotkut ihan yksittäiset pienet asiat täällä tuo mun mieleen muistoja mun lapsuudesta. Se on jotenkin hassua koska en muista että mulla ois noita suomessa mieleen tullu. Esimerkiks kun jäädytin ykspäivä yhteen opeen, ja sit kun havahduin siitä, niin tuli mieleen semmonen muisto lapsuudesta missä äiti jäädyttää muhun meijjän veneen takahytissä ja mä kysyn siltä et miks se tuijjottaa muo. Tä on jotenkin nii hassua, koska mulle tulee noit muistojuttuja päivittäin. Ja suurin osa niistä on ajalta ku oon alle 10v. Muut vaihtarit kokeneet samanlaisia juttuja?

Tulipas sekava teksti. Itseasiassa mun ois pitäny mennä jo nukkumaan et ehtiin ees pari tuntia nukkua ennen 4.30 herätystä. Näytän kuvassa karmeelta, mut päätähtenä on mun taekwondoihanuus. Ja kuvassa on kans yks ylimääränen käsi.
Hyttyset on pistäny mun jalat täyteen kutisevia patteja, huoh, öitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti