kunhan lapset on onnellisia.

Kuvia vähän viimesunnuntain taekwondopartyista. Tunnelma oli tosiaan aika riehakasta ja kakkusota taekwondo-ope vastaan lapset kruunas kyl koko illan. Mut tosi hauskaa oli.








Mulle on nyt tässä koulun alkamisen myötä kertynyt hirmusti lisäohjelmaa viikonloppuihin. lähetään kolmena eri viikonloppuna koulun kanssa retkille (mm. BKK ja pattaya), ens viikonloppuna lähetään taekwondoporukan kanssa bangkokkiin ja sit oon vielä varannu kalenterista kaks viikonloppua vyökoetta varten ku ei tiedä kumpana se on. Tän kaiken päälle vielä uus viisumistressi..
Sain tosiaan suomesta vuoden viisumin thaikkuun mutta lentokentältä sain vaan 3kk leiman. vaihtoehtoina on ylittää raja aina kolmen kuukauden välein tai toistaa järkyttävä paperisota samoin väliajoin. Hosit on valinnu tän paperisotavaihtoehdon. Mä oon siinä onellisessa asemassa, että hostit hoitaa ne kaikki paperit ja puhumisen eikä mun tarvii muuta kuin stressata ja tulla näyttämään naamaani aina toimistoille. Silti se sekottaa mun päivärytmiä aika pahasti. Eilenkin jouduin ottamaan puol päivää vapaaks koulusta kun lähettiin Nakhonphathomiin uuden leiman toivossa. noh käteen jäi vaan hirmu kasa uusia vaatimuksia ja maanataina sama homma edessä uusiks..
Muuten mulla menee ihan perfekto, oon huomannu kehittyneeni kielen kanssa ja varsinkin ymmärrän nyt paljon enemmän. lisäks koulukaverit ja taekwondokaverit on ihania ja tykkään mun arjesta paljon. ja kuukauden päästä onkin jo odotettu district conference ja sen lälkeen sit pariviikkoa ja joulu (ja north-east trip!)

2 kommenttia: