harmaavalkoinen liituraitapuku

Tänään oli taekwondossa vyökoe ja se meni omasta mielestä tosi hyvin, en unohtanu yhtään sarjaa, potkua/ lyöntiä tai huutoa. hauskaakin oli, mutta jotenkin toi kolme tuntiene oli yhtä sähläystä ja hermoilua. Jännitin tosiaan aika paljon (hehee, heräsin toissayönä siihen et toistelin noitten askelsarjojen nimiä...)
Kotona se jännitys sitten kai purkautu kun muutuin ihan veltoksi. Hostmom toteskin sen jälkeen kun näki miten työläästi mä raahauduin autosta lounaalle, että tänään mulla on vissiin low pattery day.
Tosiaan olo huononi vielä kun menin hostien mukaan kun nää teki töitä niitten resortilla ja hotellissa. Alkuun nousi kuumetta ja päänsärkyä, sit vaan armoton masennus. En varmaan hymyilly pariin tuntiin kertaakaan (te lukijat jotka ette tunne muo niin oon ihminen joka hymyilee lähes aina.) En tiedä yhtään mikä muo masensi vai oliks se ees masennusta. Saattaa olla et tää kaikki oli mun pitkittyneen flunssan syitä. Tai sitten tällä ei oo mitään syytä? Tosiaan sit jossainvaiheessa sanoin momille et haluun mennä kotii nukkumaan, ja sit autossa matkalla kotiin olin ihan tippa linssissä. Kotona sit vaan juoksin äkkiä omaan huoneeseen ja peiton alle. Portaissa vaan rupesin itkemään ja jatkoin viis minuuttia peiton alla. sit se oli okei ja kaikki oli taas hyvin. Nousin reippaana ylös ja aloin piirtämään ja jatkamaan yhtä mun maalausprojektia. Että semmonen mielenailahdus..
Tosiaan en siis itkeny minkään syyn takia, en koti-ikävän tai muun vastaavan, itkin vaan. Ja nyt kysyn itteltäni et miks muo itketti niin en tie vastausta. Kiire? Vyokoejännityksen purkautuminen? Huonopäivä? Flunssa? Liian vähän unta? (nukuin 9,5 tuntia..)
Tän kaiken jälkeen sitten siskalta menin takas alas ja kokkasin yhessä hostmomin kanssa mulle spagettia dinneriksi. Meillä oli tosi hauskaa ja naurettiin paljon. Oli ehkä ihanimmat parituntia mitkä oon momin kanssa viettänyt.
Eli joo, tosi erikoinen päivä.

Ja kiitos ihanat lukijat, teidän kommentteija on aina niin ihana lukea! Ihana että jaksatte kommentoida, ja kommentoikaa jatkossakin. Saan tosi paljon kaikkee positiivista kommenttia, mulla on maailman parhaat lukijat! Kiitos!



6 kommenttia:

  1. Ompa hieno maalaus ! Ja pitää sitä välillä voida huonommin, että voi taas voida hyvin :>

    VastaaPoista
  2. tää sun blogi on mahtava ! ite suunnittelen hakevani vaihtoon 2014-2015 väliseks ajaks nimenomaan rotarien kautta, ja nää teidän nykyisten vaihtarien blogit on hirvittävän hyödyllisiä informaationlähteitä. maavaihtoehtojakin oon alkanut punnitsemaan ihan eri tavalla, kiitos teidän eksoottisten maiden bloggaajavaihtareiden :)

    http://emmaelviiran.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Suosittelen ehdottomasti rotareita ja thaimaata! :)

      Poista