TAEKWONDO

Voi että sitä fiilistä ku puin sen taekwondo puvun päälle. Oli kyl upeeta. Reenit on ilmeisesti joka arkipäivä ja kestää 2,5h. Käy mulle. Alko jo olla ikävä kunnon porukassa reenaamista mistä saa raahautua kotiin kuolleena.
Taekwondo puku on siis semmonen kokovalkonen, pitkät housut ja pitkähihanen paita. Ja vyö. Ootan jo ihan innol et pääsen suorittamaan keltasta vyötä. Mut joo niistä reeneistä, alkulämpäks hypellään hyppynaruilla, sit 5 min rauhottuminen, tunti venyttelyjä huutojen tahitiin. Aika tuskaa ne venyttelyt, mutta eiköhän kankea pyöräilijäkin ala pikkuhiljaa venymään. (spagaatit molemminpäin ja spritsi ni sit pääsis vast alkuun.) Venyttelyitten jälkeen harjoteltiin jotain alkukumarruksia ja perus liikesarjoja käsille. Sit päästiin vielä potkimaan oikein kunnolla. Oli tosi kivaa vaikka olin vähän nolona ku onnistiuin kerran potkasemaan opettajaa sormille patjan sijaan. loppuun oli vielä huutoja ja kumarrukset yms.
Kaikenkaikkiaan tykkäsin tosi paljon. Ootan joinnolla huomisia reenejä. Ja mun reenikaveritkin on tosi mukavia, vaikka ne on ihan 4 vuotiaista ylöspäin. muutama about 15 vuotiastakin mahtuu mukaan. Mut ne 7-10vuotiaat on kyl kaikkein kivoimpia. ja ne on tosi hyviäkin! saatte joskus kuvia mun puvusta.


picasion maker gif

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa tosi kivoilta ne tunnit, tekee melkein itekin mieli kokeilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kyl mä tykkään ihan sairaasti! :) ja sillee viel on toi kiva et tos ryhmäs on niinpal noit pikkusii :)

      Poista