kaikkee ei voi saada mut melkeen kaiken voi.

Pikasesti kuvia Ekalta päivältä Phuketista.
bussimatka oli yhtä tuskaa koska piti istua koko yö, mutta kai mä parisentuntia sain nukuttua. täällä mejjät jaettiin sitten perheisiin, kaks vaihtaria aina yhteen perheeseen. Pääsin jenkkityttö Crystlen kanssa samaan perheeseen ja oon ekstra happy! käytiin nopee jossain kiinalaisessa temppelijutussa ja sit tultiin meijjän phukethostien kämpälle. autosta jo saatto päätellä et paikka on iso, mut tää on valtava! kämppä on siin maailman ihanin! ja uima-allas on kans tosi iso ja ihana.
illalla lähetään johonkin toiseen temppelijuttuun ja sitte huomenna Phiphi saarelle!!!




 joo mun hiukset ei todellakaan oikeesti oo tommoset oranssihtavat.





 kuulemisiin! meitsi palaa takas altaalle ja sitte dinner ja temppeli!

4 kommenttia:

  1. missä koulussa oot suomessa? :) toi sun elämä kuulostaa ihanalta tuolla ja sä vaikutat tosi iloselta ja positiisviselta! :) love your blog!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon aurajoen urheilulukiossa turussa :)
      mun elämä on ihanaa ja kiitos ihanasta kommentista tää piristää mun muutenkin ihanaa päivää niin! <3 :)

      Poista
  2. Oi, sun blogi on ihana! tosi hienoja kuvia ! :)

    VastaaPoista