tzan sanuk!

Julian postauksesta inspiroituneena päätin listata itekkin kaikki pienet ja suuret asiat mitkä on saanu hymyn mun huulille täällä thaikuissa. En todellakaan kaikkia muista ja kaikki ketkä mut tuntee ni tietää että hymyilen 24/7, mutta tässä ois nyt jotain onnellisia hetkiä.

1. ne hetket kun oon kävelly vahingossa kuskin puolelle autoa ja tajunnu vasta sitte että oon väärällä puolella. (täällä on vasemmanpuoleinen liikenne)
2. koulussa aina kun joku random huutaa I love you!
3. se hetki kun sain ekan kerran puikoilla ruoan lautaselta suuhun tiputtamatta sitä ensin 5 kertaa takasin lautaselle.
4. kun ihmiset kutsuu muo wolaa:ksi tai joksikin muuksi vastaavaksi.
5. kun tein opetajalle vahingossa wai-tervehdyksen kengät kädessä.
6. ihmisten ilmeet kun tarjoan niille salmiakkia ja ne maistaa sitä ekan (ja vikan) kerran.
7. joka kerta kun tunnistan ja pystyn sanomaan jonkun thai konsonantin nimen.
8. kun laitan turvavyön autossa ja muistan vasta sen jälkeen että sitä ei käytetä täällä.
9. shaliip, hostien sisäkoira joka pystyy seisomaan pelkillä takajaloilla monta minuuttia.
10. ihmiset jotka kehuu muo jos osaan sanoa yhdenkin sanan thaita.
11. yhden hostien firman workerin about 6-7v ihana poika.
12. hostveljen "welcome to thailand" ja "this is thailand" vitsit.
13. se karu totuus että oon luokan huonoin lentopallossa, mutta silti osallistun siihen aina liikassa.
14. kaverit, jotka saattaa mut aina seuraavalle tunnille vaikka osaisin hyvin mennä yksinkin.
15. jokapäiväinen jäätelöhetki koulussa.
16. kun mennään johonkin ravintolaan missä saan tilata ite ruokaa.
17. ruokapöydissä oleva pyörivä juttu johon laitetaan kaikki tarjolla olevat ruoat.
18. ihmiset jotka haluaa samaan kuvaan mun kanssa.
19. kun kaikki kysyy että tykkäänkö Justin Bieberistä.
20. kun esitän thaimaalaista tanssia mun kavereille kykyjeni mukaan.
21. kun voin heilua kamera kädessä ja ottaa kuvia ja kukaan ei kato niinku hullua.
22. kun söin dinnerillä mangosteen:iä (thaikkuhedelmä) ja siinä oli muurahaispesä ja heitin sen kauhuissaan keskelle ruokapöytää.
23. kun hostiskä nauraa mulle nykyään ku tarkastan mangosteenit muurahaispesän varalta aina ennen syöntiä.
24. kun otettiin sashan kanssa kuvia rotaryjuhlien vessassa ja kaikki rotarytädit katto meitä ku hulluja.
25. kun teddy anto mulle perunoita.
26. thaikielenopettaja joka ottaa mun käsivarresta kiinni ja taluttaa jos vaihdetaan luokkaa tjtn.
27. hetki kun opin käyttämään mun ekstramodernia vessaa!
30. kapulaenglanti ja varsinkin "i dont like veryvery much" lausahdus jota kuulen päivittäin.

pian ois kans tulossa päivä kuvina postaus!

Vaula laittaa vauvatalkkia nassuun thaimaalaisten tapaan. lopputulos oli karu kalkkilaivan kapteeni.

6 kommenttia:

  1. ihania juttuja! oli tosi kiva postaus :---) tämmösiä lisää

    VastaaPoista
  2. Hahaha tä oli ihana, tulee jotenki hymy itellekki huulille ku lukee näitä teiän hymyilyitä :) Heräs melkee itellekki into listata hymyilyn aiheita :)

    VastaaPoista