TRANG !

nyt voin sanoa, että yks tähänatisen elämäni parhaimmista viikoista on takana. oli kyllä mahtava leiri ja mahtavaa seuraa! en ees tajuu kuin paljon kaikkee ehti tapahtuu yhen viikon aikana, kävin meressä uimassa monta kertaa, kävin shoppailemassa, kävin temppelissä, josaa munkki esitteli meille paikkoja, opiskelin thaikokkausta, kävin tippukiviluolastossa, opiskelin thaihierontaa, thaikieltä ja thaimaan kulttuuria, matkustin junassa yhteensä yli 24 tuntia, kävin thaimaalaisessa sairaalassa, kävin kuumassa lähteessä uimassa, söin juustoa ja pitsaa ja tutustuin 14 maailman ihanimpaan ihmiseen!

 Erin (USA), Eri (japani), Alica (meksiko), Sasha (etelä afrikka), mä, Eddy (=Hector Meksiko) ja Crystl (USA)

 Sasha, Eri, Isabela (brasilia), mä, Alica


ylärivi: Sasha, Dorian (kanada), Eddy, Zäki (Zak USA), Alica, munkki, thaikielen opettaja, Sam (USA), Hunter (USA), Erin
alarivi: Rob (meksiko), Sally (USA), Isabela, Eri, Manit D3330 boss, mä ja munkin nephew, Crystl, Chelsie (USA) ja Pii Faa meijjän ohjaaja tms.








teen vielä toisen postauksen tosta viikosta, kerron siinä sit vähän tarkemmin kaikesta! nyt oon kuolemanväsyny ja oon kans kipee ni saatte tyytyä tämmöseen kuvapostaukseen.

adios rakkkaat lukijat ja hyvää syyskuuta!

2 kommenttia:

  1. entiiä oonko ainut, mutta mulla näkyy tän postauksen kuvat tommosena 'pikselimössönä', mut sit ku klikkaan ne isommiksi niin näkyy ihan normaalisti? kaikkien muitten postausten kuvat kyllä toimii. no jokatapauksessa ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu mulla näkys kans. mutta nyt pitäis näkyy hyvälaatusena, bloggeri vähän jumitti :)

      Poista