i can feel it

taas on tosi mukava vkl takana. vietettiin taas yö erinin sashan ja hectorin kanssa hostmomin hotellissa. iltapäivällä meijjät ajettiin veneellä johonkin markettiin, tosin eri kuin viimevkl marketti. kierreltiin siellä sitte ja ostettiin kaikki hienot gangnamstyle paidat. ostin kans 2 farkkushortsit yhteensä 5 eurolla. illalla alettiin taas kattoo leffoja ja katottiin 4 asti kunnes ruettiin peitto/tyynysotaan ja mentiin nukkumaan. aamulla herättiin 8 jälkeen ku respasta soitettiin et hosmom oli käskeny aamupalal.
aamupäiväl sasha ja erin lähti kotiin ja mä menin hectorin kanssa hectorin rotaryclubin presidentin kotiin. katottiin joku ihme pitkä versio tarusormustenherrasta 1 osasta, se kesti hiukan vajaa 4 tuntii ja siin oli jotain ihme kohtauksii mitä en oo ennen nähny. sit mentiin uimaan niitten sairaanhienoon uimaaltaaseen, syötiin ja tulin hotellin kautta kotiin.

kuvia lauantailta:









 äiti, minkäsnäköset iphonen kuoret sais olla? :)



5 kommenttia:

  1. Haha toi gangnam style on näköjää joka paikassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo luulin et se on vaan joku aasian juttu mut kyl se näytti suomenki latauslistan ykkösenä olevan ja vissiin siel lattareissaki?

      Poista
  2. Hei, mä haluun tollaset kuoret mun puhelimeen :)
    Eilen just kosteusanturi laukes puhelimesta eikä se sit toim enää ollenkaan....saivat onneksi kuntoon. Jos puhelin on povitaskussa niin kosteusanturi laukeaa jos hikoilet...kyseessä siis IPhone 4s

    Milloin voin oottaa postia ? ;)

    VastaaPoista
  3. Noi teidän paidat on makeet, samoin "ronsu" pöksyt.
    Äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu voin ostaa sulle sitten ku meen seuraavalla kerralla johonki missä myydään kivoja kuoria. nyt kun tiedän edes vähän että mitä haluut ni voin ostaa. älä turhaa vielä oottele postia, noita ei täällä mun tuppukylässä mun tietääkseen myydä ja sitten ku oon saanu ostettua ni tarvii selvittää et miten saan paketin täältä lähetettyä. :)

      Poista