tuo mulle lämpöö vie mut aurinkoon valmiina lähtöön ota mua kädestä kii

mä lähden huomenna! ja oon maailaman onnellisin ihminen!
nää vimpat päivät on kyl ollu elämän parhaimpii, oon ehtiny tekee niinpaljon ihania asioita ja näkemään ihania ihmisiä. eikä hyvästien sanominen oikeestaan oo ollu tähän asti viel mitenkään mahdottoman vaikeeta.
oon käyny päiväkodis hyvästelee mun rakkaat pikkuset, oon käyny hesellä ja nähny rakkaan tenhon, viettäny aikaa perheen kanssa, nukkunu monet päiväunet, istunu jokirannassa, kuunnellu kaikkea vanhaa ja uutta suomalaista hyvää musiikkii kovalla, halannu niin monii ihmisii, viettäny ikimuistosen synttäripäivän, saanu ihania lahjoja joist tulee nii hyväl mielel, viestitelly ihanien ihmisten kanssa, käyny heidirakkaan kans vähän kattoo tepsin pelaajia ja kerää nimmarei, ottanu paljon kuvii, käyny yömyöhään lenkillä, nauranu yksin ja kavereitten kanssa, tsillaillu vaan yksin ja nauttinu rauhasta.











10 kommenttia:

  1. Mulle tulee jo itellenikin hirmunen lähtökuume, kun luen näitä muiden lähtöfiilistelyjä. >:

    Mut aa, onnee matkaan! Oottelen innolla sun ekoja kuulumisia Thaimaan puolelta. :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu sama mulla oli tossa heinäkuun lopussa ku kaikki lattarivaihtarit lähti! :)
      kiitos, sitä ehkä tarvitaan! :)

      Poista
  2. Tuli kauhee nopeest tää sun lähtös !! Mut pidä nyt sit ihan uskomaton vuosi ja muista skypettää mulle ja heidille !!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! juu varmasti pidän jaitäkää heidin kans suomen lippu korkeel! :) skypetetään varmasti pian <3 !

      Poista
  3. hyvää matkaa vaula ja pidä hauskaa!! :) tuu tänne sitten kertoilee et millast siel toisen puolel maailmaa on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kasu! :) ja juu varmasti tuun! :)

      Poista
  4. Toivottavasti kirjottelet thaimaan puolelta paljon, sun juttuja on niin kiva lukea!:) Hyvää ja hauskaa matkaa, pidä unohtumaton vuosi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kyl tarkotus ois! ja kiva et tykkäät lueskella :) kiitos ja eiköhän siit semmonen tuu! :)

      Poista
  5. Heihei pikkunen! Mä laitoin sulle haasteen, jos sattuu aika käymään pitkäksi jossain välissä. Mutta tuskin siellä käy :) Pidähän hauskaa!

    VastaaPoista
  6. heissan! :) juuh teen heti ku netti toimii pikkusen permmin. :)

    VastaaPoista