miks oottaa sellasta mitä ei koskaan tapahdu

moikkamoi!
lähtö lähestyy ja enää 4 yötä omassa sängyssä suomessa! en panikoi vielä ollenkaan, oikeestaan ei pientä jännitystä lukuunottamatta tunnu ollenkaan erilaiselta. oon jännittäny mun jokaista ulkomaanlomareissuakin paljon enemmän ja kauemmin ku tätä vaihtarivuotta. aika hassua. tänään sain mun hostveljeltä viestiäkin et he tulee koko perheen voimin (veli, isä, äiti ja sisko) muo vastaan bangkokin lentokentälle ison vaula-kyltin kanssa! :) helpotti tietää et siel on ihan satavarmasti joku vastassa!
pakkauksetkin on jo lähes valmiit ja taidan olla ainoo vaihtari jolla on matkalaukussa vielä reilusti tilaa ja kilojakin mahtous viis lisää. okei mul on ihan sairaan vähän vaatteita mukana mutta mitä mä niit turhaa ees raahaan ku thaimaahan sitä kumminki menossa ollaan. pari levyä lisää suklaata vois käydä vielä ostamassa ja eiköhän se siinä sitten oo! taidan olla superinnoissani eikä viimepostauksen masennuksesta enää tietookaan!
vietettiin eilen mun äitinpuolensukulaisläksijäiset + mun 17v synttärit + mun mamman 80v synttärit ja näin paljon sukulaisia. oli kiva et ihmiset oli jaksanu raahautuu esim oulusta ja helsingistä asti tänne turkuun sanomaan heippoja :) huomenna ois sitte iskällä vuorossa sama ja kavereitakin oon luvannu vielä nähä ennen lähtöä. onneks pidin mun kaveriläksiäiset jo aiemmin koska nyt on niin kauhee kiire. olin suunnitellu et tsillaan nää vikat päivät vaan yksin rauhas himas mut jooo hyvä jos ehin tulla kotoon nukkuu ku vimpat päivät niin täynnä ohjelmaa. Adios, taidan lähtee lenkille ku tekee niin mieli päästä juoksemaan!

paras paita ikinä, kiitti miksu ja heidi! <3

 mä ja mamma!

4 kommenttia:

  1. Valitettavasti ei päästy lauantaina käymään, mutta joka tapauksessa halutaan toivottaa sulle hauskaa ja ikimuistoista vaihtarivuotta! t. Kaisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ei se mitään, ja kiitos paljon ! :)

      Poista
  2. onnea vielä sinne Thaimaaseen! Pidä hieno vuosi!! :)

    VastaaPoista