makmak !

se oissitten menoa kohta! parin tunnin päästä lähetään juna asemalle ja sielt sitten muutaman muun vaihtarin kanssa kohti eteläthaimaata ja Trang:ia! meillä on siis reilu viikon mittanen orientaatioleiri muitten d3330 vaihtareitten kanssa tuolla! fiilikset on kyllä tosi korkeella, tätä on odotettu kauan. tänään on ollu kauhee pakkaamiskriisi, en tiedä yhtään et mitä ottaisin mukaan. mut kai tää tästä, nyt kaikki romppeet on kyl viel mun huoneen lattialla levällään.

tää viikko on menny tosi mukavasti, koulu tosin on ollu aika rankkaa. esimerkiks eilen olin koulussa 7-4 ja edellispäivänä 8-5. eli tommosia kivoja 9 tunnin päiviä. tohon sit vielä läksyt ja ruokailut ja reeni päälle ni ei kauheesti jää vapaa aikaa muuhun. koulussa tosin saa nukkua tunneilla, ja esimerkiks mä kirjotan päiväkirjaa aika usein tai sit vaan horrostan. ainoot aineet mihin pystyn osallistumaan/ multa odotetaan aktiivisuutta on ranska, thaikirjotus, thaipuhe, kolme eri enkkua ja sit kaikki kotsat ja liikka yms. mut yleensä mul on 1-3 tuntia päivässä semmosia aineita mihin en pysty osallistumaan et vaan tsillaan/ nukun koko tunnin. seon kyl tääl ihan normaalia, esim eilenkin hissan tunnilla katottiin thaimaan historia videota ni puolet luokasta oikeesti nukku! ihan sillee pää pulpetissa, ja muutamat nukahti oikeesti! se oli aika hupaisaa ku yhes vaihees vaan katon taakseppäi ni koko mun takana oleva rivi makaa pulpeteilla ja nukkuu :D eikä opettaja sanonu mitää!

eilen me pidettiin enkun tunnilla sitten näytelmiä enkuksi. muut oli harjotellu niit joku kuukauden ja osas ulkoota. ja kaikki puvustukset ja lavastukset ja meikkauksetkin tehtiin ihan kympillä! oli kyllä tosi kivaa ja mäkin pääsin osallistumaan näytelmään sivuroolilla, mikä oli mulle ihan tarpeeks haastava. näyttelin kilttiä tyttöä ja mun ei tarvinnu muutaku sanoo pari lusetta ja ja käydä halaamaassa "isiä".
mulla on kaikki näytelmät videolla, mutta en jaksa niitä tänne ladata ku kestäis joku 2 tuntia ni saatte tyytyä pelkkiin kuviin.





älkää kysykö multa mitä tossa vikassa kuvassa tapahtuu..

eilen oli muutenkin tosi kiva päivä, mulla oli eilen ekaa kertaa talonrakennustunti, tjtn. opettaja ainakin oli aika hauska ja sit se pyysi multa suomalaisten biisien nimiä ja katos kesken tunnin lataamaan niit.. eili ei siis koko tuntina opiskeltu ollenkaan tota talonrakennusta.. sit ku opettaja oli kadonnu ni otettiin vaan kuvia, koska thaimaalaiset rakastaa ottaa kuvia koko ajan!

4 kommenttia:

  1. ootko saanut thaimaalaisia kavereita? Käytkö heidän luona kylässä yms. sellanen kuva ois kiva tosta talon ulkopuolelta ja mimmoset maisemat siitä on yms :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu oon saanu thaikkukavereita koulusta! :) ja en oo viel käyny kenenkään luona kylässä, täällä se ei oo vissiin kauheen yleistä käydä toisten luona. :)
      voin yrittää muistaa lisätä kuvan talon ulkopuolelta, mutta se ei oo mikään kauheen mahtava :)

      Poista
  2. Hahaa vähä sun kouluelämä kuulostaa hauskalta :D Ihanaa ku ulkomail ihmiset on nii paljo avoimempii ja uskaltaa heittäytyy esimerkiks just tohon näyttelemiseenki :) Tsemppii noihi koulupäivii, koita jaksaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh se on joo! :) niimpä! kiitos paljon ja enköhän mä selviä! :)

      Poista