viitosia peräkkäin. paljon.

heipsun !
30 päivää lähtöön, 31 päivää kunnes thaimaassa. mul on ihan sama fiilis ku joskas alkukeväästä, aattelen kokoajan et viel vaik kuipal aikaa ja ehtii tehä kaikkee.. en vaan tajuu et nyt on jo heinäkuu ja mä lähen kuukaudenpääst pois! en kestä et päivät menee niin hirmu nopsaa. Thaimaan suurlähetystöstä soitettiin tänään ja multa puuttuu yks paperi viisumia varten. Tarttisin mun suomikoulusta kirjeen et oon lähössä vaihtoon ja leiman ja reksin nimmarin. kauhee stressi ku ei tekis yhtää mieli rupee soittelee kellekkää reksil kesken kesäloman. mut kai se on pakko...
mun käyntikotrit muuten saapus jo viimeviikolla. niis oli toimitusaika 21 päivää ja ne tuli alle viikossa!

Sit vielä yks asia. Thaimaalaiset on niiiiin ihania. ja ystävällisiä! vaiks kuin moni mun tulevasta koulusta on pyytäny muo kaveriks fbssä ja sit ne kirjottelee mun seinälle jotain hi ja hello! :) ja rupee juttelee ja lupaa opettaa mulle thaita. oon niin onnellinen ku saan noin ystävällisen vastaanoton! :)

ainiin ja sit viel yks juttu. jos thaimaalaisten näkee kirjottavan 5555555 ni se tarkottaa nauramista. thaikielellä 5 = haa joten toi on niinku hahahhah! 5555!


4 kommenttia:

  1. Allekirjotan kyllä ton, että thaikut on tosi ystävällisiä! Taino, kerranhan mä oon vaan Thaimaassa käynyt, muttajoo :D

    Mut vietä mahtava vaihtovuosi Thaimaassa, mullekkin kyl kelpais! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vakuutuit kerrasta sitte! thaimaalaiset on todella. :) vietän varmasti :)

      Poista
  2. Ennen kun lähet sinne thaikkuihin niin käyhän noutamassa voittamasi palkinto mun blogista pois !! :--)

    http://makeyourlifeafantasy.blogspot.fi/2012/07/sain-palkinnon.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiva! :) täytyypi tehä toi ennen ku lähen heti kun on aikaa ja muistan! :)

      Poista