ekaks vähän vaihtariasioita ja fiiliksiä. lähtöön ois jäljellä 11 päivää (piti käydä tarkistamasta kun en muistanu) enkä oo oikeestaan viikkoon ees aatellu koko lähtöä. silti ne päivät vaan kuluu. oon oikeestaan nyt ekaa kertaa koko vuoden mittasen prosessin aikana sortunu semmoseen ajatteluun, että mitäs jos en lähtiskään. luulin tosiaan ettei mulle tulis tollasta fiilistä, koska oon tätä niin paljon halunnu ja tehny niin paljon tän eteen.
toinen asia mikä on ruvennu ahdistaa on ne thaimaalaiset mun tulevasta koulusta. nykyään joka kerta ku kirjaudun fb:hen sisään ni mul on joku 15 uutta kaveripyyntöä. alkuun se tuntu tosi kivalta ja se et ne kirjotteee jotain "hello how are you today" päivityksiä mun seinälle, mut nyt se alkaa jo ahdistaa. okei oon ehkä vähän tyhmä, mun pitäis olla ilonen et saan niin lämpimän vastaanoton, ja niinhän mä oonki mutta mutta... en tajuu että mitä mä tässä valitan, ehkä se lähtö alitajusesti pelottaa vaan, en tiiä.
käytiin ostamassa mulle viimeviikolla äitin kanssa tuliaisia ja kaikkee perus tavaraa mitä tarviin mukaan. aurinkorasvat, hammastahnat ja muut vastaavat on nyt sit hankittu täältä suomesta jo! käytiin kans forexissa vaihtamassa rahaa! kiva fiilis pidellä thaimaan rahoja kädessä kun ei tajuu yhtään viel noit kurssei tai mitään no kai sen sit oppii! :)


sitte vielä vähän fiiistelyjä viikonlopun ratapyöräilyn SM kisoista! eli siis jos jollekkin et tullu selväks ni harrastan kilpapyöräilyä ja nimenomaan radalla sprinttimatkoja. itse kisat meni ihan hyvin, olin perjantaina N18 sarjassa 500m toinen ja samalla matkalla naiset elitessä kuudes. vähän jäi harmittamaan se, että kisajärjestäjät laittoi noi lähdöt siihen järjestykseen että jouduin ajamaan naisten sarjassa ekaks ja sitte väsyneillä jaloilla omassa sarjassa, mutta ei voi mitään. noh erot ei ollu tosiaankaan huimat, ja esim naisten sarjan voittajan aika oli 40,07 ja mun aika oli 40,77... uutta ennätystäkään ei tullut mutta ehkä sitten ens vuonna!
kivaa oli ja esim just eilinen päivä oli semmonen et siihen ois voinu vaan jäädä junnaamaan ja ois voinu jatkuu ikuisesti! kyl helsinkiläiset ratakuskit on parhaita!
Kiitos kaikille mukavasta viikonlopusta!

yks iso ja mukava kultapoika!

mä, eve ja jasu!

päivän vitsi: jos tulee huono olo ni voi käydä oksentamassa vaulan syissä, koska sen ajokamoissa lukee laatta piste!


huomatkaa todellisten sprinttereitten ruokavalio kisapäivänä (ja reenipäivinä) pitsaa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti