ei kyyneleet oo aina pahasta


moikkamoi taas pitkästäaikaa !
päivät juoksee kyl niin nopsaa, just kun kirjotin viimeks ni oli vielä viiskyt päivää jäljellä lähtöön, nyt enään 37. työtkin päiväkodissa loppu tänään ja niin haikeissa fiiliksissä ollaan. Se ryhmä missä olin, 1-3v Lillukat, järjesti mulle synttäritten tapaset jäähyväisjuhlat ja kuuntelin ihan vedet silmis ku mulle laulettiin! sit iltapäivällä ku kerroin mun yhelle 2v kullalle et vaula lähtee pois ja 2v vastas et sil tulee kauhee ikävä ni joutu jo peittelee kyynelei. kelasin et oon (olin) ehkä maailman onnellisin kesätyöntekijä! noh meen kattomaan noit varmaan miljoona kertaa viel ennen lähtöö, isot ja pienent lillukat
Tilasin tosiaan mun käyntikortit joskus viimeviikol torstain kai vistaprintist ja hyvä et tajusin nyt tilaa, koska se toimitusaika on 21 päivää!! 250 kappalet makso jotain 25e. tuliaisiakin oon jo ehtiny miettiä, annan kaikille mun kolmelle perheelle fazerin suklaata, salmiakkia, sit semmosen turku kirjan/vihon, sit marimekon servettejä tai pikkuset muumipyyhkeet. sitte rotarytakki tuli juhasnnuksenjälkeen postiin ja sain kans semmosen pinkin rotarypaidan minkä tilasin joskus 2kk sit ku ne loppu sielt lahdesta. tilasin ton takin vähän reilun kokosena et mahtuu varmasti sit viel vaihtovuoden jälkeenkin päälle. ja kävin taas mun rotaryklubin kokouksessa ja sain sielt viirin minkä vaihdan sit thaikuissa. Sit kuulin silt Risalta et yks mun kolmesta perheestä asuu Bangkokissa. eli tuun asumaan loman aikana 1-2kk bangkokissa! Siistii!
eipä mulla muuta, tässä viel kunnon kuvapommi juhannuksen ja viimeviikonlopun merireissuilta, vaihratitakista ja kaikesta muusta.








10 kommenttia:

  1. Harrastaksä sukellusta vai oliksä muute vaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kesäsin tulee hylkyjä sukelleltua, en mä mitenkään oikeesti harrasta, mutta iskän kautta ku iskä tekee sitä vapaaajalla ja työks ja sillee 24/7 :) mut kivaa se on!

      Poista
  2. miten sul on kolme eri perhettä thaimaassa? onks rotaryn kautta vaihto normaalisti sellainen? ja opiskeletko thaikussa ollenkaan vai onko se periaattessa "lomaa"? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu rotaryvaihtareilla on aina 2-5 eri perhettä, yleensä just 3. juu meen ihan thaimaalaiseen paikalliseen kouluun ja mun on pakko käydä koulussa ihan normaalisti, mikä on kyl ihan kiva juttu!

      Poista
  3. Aaa vaula sun täytyy ehdottomasti mennä sit sukeltamaan thaimaas, oltii jouluna similaninsaaril ja iha älyttömän turkoosit vedet ja sikana kaloja ja kilpikonnia. Oltii vaa snorklaas ku laitesukelluksee ois pitäny ottaa monen päivän kurssi, mut oli iha mieletön kokemus!;) ja noin ku oot valmiiks sukeltanu ennenki ni on hyvät lähtökohdat::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kyl toiveis olis päästä ainakin snorklaamaan, iskä kyllä sano että se muistais että mun säännöissä ois laitesukellus kielletty, mutta täytyy viel tarkistaa! :)
      juu tthaimaas on niin ihanat vedet ja varmaan vähän erooo täst suomen sameest vedest mis näkee sen 2m eteensä :D

      Poista
  4. Ihanaa, kun kaikki vaihtarit ei lähde "turvallisesti" yhdysvaltoihin, vaan lähtee rohkeasti jonnekin vähän eksoottisempaan paikkaan. :) Jään ehdottomasti seuraamaan blogiasi. ...mä oon kyllä niin kateellinen teille kaikille vaihtareille, mä haluun myös (takaisin) ulkomaille pidemmäksi aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep itellä oli just et en ainakaan mihinkää kauheen yleiseen haluu lähtee ! :)

      Poista
  5. Vähänkö siistiä että menet Thaimaaseen! :O

    VastaaPoista