474 tuntia!

lyhyesti ja ytimekkäästi; sain mun viisumin!
ja käytiin ostamassa ukin kanssa mulle gigantista uus kulta, meinaa läppäri.

muuten mun elämä pyöriikin nyt pyörän päällä, reenien parissa, tosiaan reilu viikon päästä kauden pääkisat, rataässämmit. mun päivät oikeestaan kuluu siihen et heräilen aamupäivällä, syön, lähetään äitin kanssa täält turusta ajamaan autolla helsinkiin, reenaan siel päivästä riippuen 2-5 tuntia taukoineen, käydään syömässä ja ajetaan autolla takas himaan. kotona oon aikasintaan 8 illalla. että ei tossa kauheesti ehi mitään vaihtarijuttuja mietti... tällasta siis semmonen 5 päivää viikossa. noh en valita, cch:n ratakuskit on mukavaa reeniseuraa!
pakollinen viisumifiilistelykuva ja toi toinen on viimevuoden ratasm:eist


Tosiaan siis mähän olen pakkausta vaille valmis lähtemään thaikkuun!

13 kommenttia:

  1. mitä sä harrastat?:)

    VastaaPoista
  2. Apua sulla on enää vähä päälle kaks viikko lähtöön! Varmaan jännittää! :D Hei muuten paljon onnea sit sun vaihtovuodelle, voisi jo tässä vaiheessa sanoa! :)

    Se on hyvä että oot valmiina lähtöön hyvissä ajoin, mä en ole vieläkään päässyt hesaan hakeen viisumia! :D

    Teille tulee vissiin vaihtari kans, jos ymmärsin oikeen? :) Tuleeko se ekana teidän perheeseen vai vikana jne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepjep ja se menee nopeesti! ei oikeestaan viel jännitä, ehkä sit lähempänä lähtöä :D kiitos samoin, onnea japaniin! :)
      juu meil tulee japanilaainen tyttö ekana :)

      onko sulla kaikki muut kunnossa jo? :) ja tarviiks sin mennä johonkin viisumihaastatteluun sit hesaan? :)

      Poista
    2. Tuliaiset vasta osittain hankittu ja vakuutus on vielä hankkimatta, kyllä nyt muuten alkais olla valmista. :D

      Viisumi pitää mun tietääkseni vain hakea silleen et viedään passi ja ootetaan jokin aikaa ja se on siinä... ymmärsin näin. :)

      Poista
    3. aa okei eli oi viisumijuttu on suunnillee samanlainen ku mulla oli sit kai :)

      Poista
  3. Voisitko laittaa sun blogis silleen, että sitä pystyis seurailemaan myös Bloglovinin kautta :):)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt pitäis olla jos oikein ymmärsin noi kaikki :D toimiiko? :)

      Poista
    2. Joo toimii, hieno juttu! :--)kiitos

      Poista
  4. Vähän kiva blogi!!:) SAit uuden lukijan ja täää aihe mistä oot tehny on niin mielenkiintoinen että mukavaa luettavaa;)!!

    >> Bad-nameee.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja kiva että tykkäät! :)

      Poista
  5. miks treenaat helsingissä ? hyvää vuotta thaimaassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska siel sattuu olemaan suomen ainoa kunnollinen pyöräilyrata. ja siel on parasta seuraa! :)
      kiitoksii! :)

      Poista