viiskymment pitkää lyhyttä päivää


heippa  kaikki. eli sain tietää lähtöpäivän, 9 elokuuta lento lähtee joskus 17 aikoihin ja on perillä thaikuissa 10 elokuuta aamuseiskalta ! mun äkkiä tehtyjen laskujen mukaan ois jäljellä tasan 50 päivää, mikä on ihan sairaan vähän. alkaa iskee stressi ku miettii mitä kaikkee on viel tekemättä..
muttajuu olin eilen jälleen turku sirkkalan rotarykokouksessa ja sain viirin sieltä. sain tosiaan vaan yhen, koska se oli ainoa/viiminen. Sitte oon jutellu semmosen japanilaisen Risan kanssa, joka ollu nyt 11-12 rotaryvaihdossa tuol photharamissa. meen samaan kouluun mis risa oli ja mul on kaikki samat hostperheet. Kuulemma kaikki mun perheet on tosi ystävällisiä ja ihania ! ja hyvä et heil kaikil on nyt kokemustakin vaihtareista. :) sain risalta kans jotain kuvia mun tulevista perheistä, mutta en viittee niit nyt tänne laittaa. yhen kuvan photharamista sensijaan saatte! juhannukse jälkeen tulee luultavasti taas uutta postausta.



4 kommenttia:

  1. ihan hulluu kui vähä aikaa on siihe et vaihtarit lähtee taas maailmalle!
    Mut sul tulee varmaa olee tosi makee ja erilainen vuosi thaimaas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niin on! tuntuu et just oli syyskuu ja vaihtarihaastattelu..
      toivotaan näin :)

      Poista
  2. miten ton rotaryn kautta pääsee vaihtoon? ps. kuulostaa ihanalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otat yhteyttä sun lähimpään rotaryklubiin ja tiedustelet et järjestääks ne nuorisovaihtoa! siit eteempäin ne neuvooki siellä. kannattaa esim googlettaa oman kaupungin rotaryklubit

      Poista