RATCHABURI !



Elikkäs elokuussa käy matka kohti Ratchaburia! Ratchaburi sijaitsee tosiaan suunnilleen 80km Bangkokista itään, ja noin 20km päässä rannikosta! Mun ekaan hostperheeseen kuuluu vuotta vanhempi veli, Mike, äiti, isä ja isosisko, jonka ikää en tie. lisäks noilla on yks sisäkoira ja monta pihakoiraa! Mun veli (ja ehkä sisko?) puhuu enkkua, mut mun host vanhemmat ei puhu! oon ihan sairaan innoissani! Tässä on ilmeisesti mun tuleva koulu, harmi vaan et en ymmärrä yhtään mitään ku toi kaikki on thaiksi.
 kuva
kuva
kuva

kuva

kuva
kuva

18 kommenttia:

  1. eikää, näyttää niin upeelta ja eksoottiselta!
    voi että, onnee! tulee varmasti ihan mieletöntä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii, kiitti! :) juu oon ite kans sairaan innoissani just koska toi näyttää niin mahtavalta paikalta! :)

      Poista
  2. Onnee isäntäperheest! :) ite en uskaltais thaimaahan lähtee, respektit sulle :) tosi kiva blogi btw!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) kyl muokin välillä vähän pelottaa, mutta rotaryt suojelee muo sielä sitte :D

      Poista
  3. oho onpa kivan eksoottinen vaihtaripaikka toi thaimaa, ei mikään perus amerikka :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu halusin vähän eksoottisempaan, siks tonne :)

      Poista
  4. Oooooo niin jännää :D:D En malta oottaa lähtöäs !! ^^

    VastaaPoista
  5. Vau upeen näköistä nuo maisemat! :) tosi kiva että sait tietää hostperheesi, nyt on varmasti tosijännää kun se lähtö vain lähestyy ja lähestyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu niin mustakin! jep ei enää kauaa lähtöön, joku 2-3kk! :) joko sä muuten tiiät sun lähtöpäivän? :)

      Poista
    2. Juu tiiän, elokuun lopussa, 25 tai 26 päivä. :) Niin saitko sä jo postissa kans tiedot lähtöpäivistä ja muista? :) Mä sain perjantaina. Mut mun hostperhe ei oo ottanut vielä yhteyttä!

      Poista
    3. mul on periaatteessa ihan toisinpäin :D guarantee formiita tai mitään lähtöpäivii yms. en oo vielä saanu, mut sit taas perhe otti yhteyttä ! toi elokuun loppu on aika kiva, ehit varmaan nähä teille tulevan japanilaisen ja sit on aikaa tsillata ku muut menee kouluun. :)

      Poista
    4. Juu se on kyllä kiva että ehdin nähdä tän japanilaisen vaihtarin ja silleen, kaksi viikkoa ennen mun lähtöä tää vaihtari tulee meille. :) Ja toivotaan et sä saat pian myös sun guarantee formit! :]

      Poista
    5. jep! :) ne on tänään lähetetty thaimaasta tänneppäin!

      Poista
  6. Vaula mun vaihtarikaveri, Nahm, asuu 2 tunnin päästä sun sijotuspaikasta, joten hän sanos et hän aikoo lisätä sun facebookissa :) heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu käy hyvin! :) missä kaupungissa Nahm asuu siis tarkalleen? :)

      Poista