mulla on perhe!


9 kommenttia:

  1. ää onnee onnee onnee!!! miks mulla ei vielä oo? D: mä en ees tiedä, et mihin piiriin oon menossa...

    mut asdf, oon niin ilonen sun puolesta!
    mihin kaupunkiin oisit siis menossa? <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) eiköhän sullekki pian selviä! (okie ei pitäis sanoo noin koska olin ittekki kyllästyny kuuntelemaan tota!) mut ei voi enää kestää kauan ku kohta on jo lähtökin! :)

      en oo ihan varma viel tosta kaupungista :D siks en laittanukkaan siit mitään mainintaa viel tohon.. mutta luulisin et semmoseen provinssiin kun ratchaburi :) teen siitä sitte postauksen heti ku saan tietää jotain lisää !

      Poista
  2. Hei siistiä, onneksolkoon! :) Voin kuvitella et on varmaa iha älyttömä siistiä lähtee tommoseen maaha mist ei oikeesti yhtää tiiä mitä tuleman pitää ja kokee päiväst toisee juttui mitä ei Suomes todellakaa tulis mieleenkää :D oon iha innoissani sun puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) jepjep! chileki on kyl varmasti tosi erilainen ku suomi! ja sul on hei kiva blogi, löysin vasta äskön :)

      Poista
    2. Kiitosta :) ja joo molemmat maat on omal tavallaa täysin erilaisii ku Suomi!

      Poista