pari sanaa mut ei yhtään kyyneltä






Heipsan! kirjottelempas tässä nyt jo kolmatta päivää peräkkäin, mutta taas on paljon asioita sydämmellä!
Elikkäs mun Guarantee Formi on lähtenyt Thaimaasta kohti suomea pikapostissa, eli se on mulla omissa käsissä mahdollisimman nopsaa. siitä selvinnee sitten ainakin päivä, milloin nuo toivois mun tulevan thaikkuun. Mun hostveli Mike tulee japanista kotiin heinäkuun loppupuolella, eli ainakin saavun vastä hänen jälkeen mikä on hyvä juttu. Sitte lennot voin tilata suoraa helsingistä bangkokkiin (tarkemmin suvarnabhumin lentokentälle) mikä on helpotus, koska selviän ilman sisäisiä lentoja ja näin mun matka on a) helpompi ja b) halvempi. Pinssejä, joita tossa yhessä kuvassa jo näkyykin, oon tehny suunnilleen 110, ja luulen et se on aika sopiva määrä. Käyntikorttien tekoa/tilaamista en oo vielä ees ajatellu ja tuliaisetkin on vähän vaiheessa. Rokotukset on hankittu, ja yhen piikin olen saanut (jonka seurauksena kärsin nyt sitten jonkunnäköstä influenssaa..) toinen piikki ja viis juotavaa rokotetta vielä ottamatta. Eli tarvisin siis Japanin aivotulehdus, kolera, lavantauti ja hepatiittiAjaB rokotteet. Onneks mulle toi hepatiitti on jo aiemmin otettu. Malaria estolääkitys reseptit (ajalle x) pitäis vielä saada terveyskeskuksesta, kunhan kerkeän soittelemaan sinne. Vaihdoin taas mun bannerin ja toivottavasti toi thaikielikohta tarhottaa sit ihan hello thailand eikä mitää muuta :D yritin tsekkaa google kääntäjästä ja mun sanakirjasta, mut koksaan ei voi olla täysin varma...
laskeskelin et mun vaihtovuosi maksaa näitten tänhetkisten tietojen mukaan about 2800, josta oon tähän mennessä maksanut sen 800e.

16 kommenttia:

  1. Tulosteliks noit pinssien kuvii iha netist vai mist oot niit hommannu? :)

    VastaaPoista
  2. Siis ootko tehny noi kaikki ite vai ostanu? Jos oot ostanu niin mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tein ite! tulostin kuvat ja laitoin kontaktimuovit molemmin puolin ja siihen viel hakanelua sit kontaktimuovil kiinni. ois kai ollu helpompaa osataa, mut en tie yhtään et mistä sais ostettuu

      Poista
  3. mulla on toi sema kirja ja siinä on ihania kuvia! kivaa, kun sulla on alkanut kaikki asiat rupeen hoitumaan hyvin :) itte otin jonkun rokotteen silleen jännästi kapseleina vaikka se oli rokote, mutta olin ilonen kun ei tarvinnut pistää piikillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi kirja on kyl paras! :) juu mulla kans noi kolera ja lavantautirokotteet on kapseleita/poreita. piikit on niiiin kamalia! paljon otit muuten niit malaria lääkkeitä mukaan? :)

      Poista
    2. semmonen paketti mis on 12 tablettii :D

      Poista
  4. bongasin sut demistä ja oli pakko tulla kattoo! Jään seurailee :)
    Ois kiva jos tekisit sit videopostauksia sieltä/matkasta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva. :) juu kyl tarkotuksena ois tehä siellä sitten videopostaus/postauksia. tykkään ite kans hirveesti ku muut tekee niitä! :)

      Poista
  5. miks pitää tehä tollasia pinssejä?:) ihana blogi jään seuraileee;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meen vaihtoon rotaryn kautta, ja rotarylla on tapana että kaikilla vaihtareilla on pinssejä, joita sitten vaihdellaan muista maista tulleitten rotartvaihtareiden kanssa ja kiinnitetään semmoseen rotary takkiin, mitkä me saadaan. :) kiitti! :)

      Poista
  6. koska tulee postausta?:----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heti ku on jotain kerrottavaa :) ehkäpä nyt alkuviikosta

      Poista
  7. oooi on pakko jäädä seuraamaan koska rakastan thaimaata:p toivottavasti jaksat postata sieltä usein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva :) juu tarkotus ois paljon sielt postailla, on tä niin kivaa hommaa kumminki! :)

      Poista