guarantee form ja kaikkea muuta kivaa



niko kävi tuomassa keskiviikkoiltana mun guarantee formiin, nyt viimein kun se oli saapunu thaimaasta "speed" postilla. Siitä selvis tarkemmin kaikki osotteet, koulun tiedot, meijän D3330 kaikki retket ja vaadittu lähtöpäivä. Eli mun tarvii olla thaimaassa 1-10 elokuuta, luultavasti lähen joskus 8,9 tai 10 päivä. ja meillä on heti 12-16 elokuuta D3330 oma orientation camp! Mun tarkempi kaupunki on siis Photharam (näkyy tossa viime postauksen kartassa noin kaks senttii ratchaburin yläpuolella) ja mun koulu sijaitsee tuola melkein photharamin keskustassa. noissa parissa kollaasissa on kuvia, jotka on otettu tuolt mun koulun sivuilta(http://www.photha.ac.th), mut en usko et noi kaikkii on kyl kuvattu ihan tost koulun alueelta. osa noista kuvista on vissiin jostain urheilujuhlasta? tms. sit tos on kans tommonen google mapsin satelliittikuva siitä koulun alueesta, toi rinkula on vissiin joku urheilukenttä ja noi rakennukset tossa ympärillä niitä koulurakennuksia.
Sitte mun guarantee formin mukana tuli tommonen ihana vaaleenpunanen thaikielen opiskeluvihko, jonka sain omaks ja voin ottaa sitte mukaan thaikkuun. Lisäks tuli kasa papereita mitä tarviin viisumin hakemiseen, sekä jotain D3330 sääntöjä allekirjotettavaks. sitte tossa on toi meijjän inboundien ohjelma, jos näkyy noi kaikki kolme (Pakollista?) retkeä. oon niin innoissani tosta phuketin vegetable festival tripistä! sit meil on vissiin kans mahollisuus osallistua johonkin vapaaehtoseen 10 päivän rentoutumis- ja meditointikurssille joka kuulostaa ihan sairaan siistiltä!





 

2 kommenttia:

  1. Oikeest toivotan sul iha älyttömän paljo tsemppii ton kielen opiskeluun! Ei tuu olemaa helppoo ja mä ainaki varmaa löytäisin itteni hakkaamast päätä seinää heti parin päivän jälkee :) Hatunnostot sulle siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahh kiitti, ja uskon et mul käy just tollee! :D noh täytyy vaan jaksaa yrittää :)

      Poista