Tonight we are young

Vappuja ihmiset!
(vaihtari)rintamalta ei mitään uutta.

Vapun vietin mun hyvän kaverin heidin kanssa vartiovuorenmäellä ja välillä jokirannassa, eli siel mis kaikki turkulaiset on. Sää oli mitä parahin ja seura kans. Hengailtiin heidin ja svenska pojkarna kanssa pääosin vartsikalla, syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa! Siel näki vaiks kuinpal tuttuja ja sit esim. joni ortio oli jokirannassa ja bongasin mun lempibloggari mikko puttosenkin vartsikan siwan edestä!
Sit myöhemmin illalla heiluin hetken isosiskon, sen poikaystävän ja sen poikaystävän nasupallon kanssa, kunnes taas palasin mun vakkarijengiin. Yöllä sitte mentiin bussilla heidille ja olin siel yötä. oli muuten paras vappu ikinä! Kuvia tuli otettua hyvin vähän, ja niistä vähäisistäkin kuvista 90% on julkaisukelvottomia.


aattelin tähän nyt yleisön pyynnöstä mainita pari sanaa lauantaistakin. olin siis heidin synttäreillä ja siel oli pari muutakin tytsyy. kuunneltiin musaa ja syötiin herkkuja. Toivottavast siin naapurissa olleet ristiäsiet ei häiriintyny!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti