Mun pitäis tajuu et salamyhkäset ihmiset ei aina oo oookoo, terkkuja randompasille!

Lauantaina Lahteen vaihtarikoulutukseen! en malta oottaa...
oon yrittäny tässä pari päivää vääntää mun toista pakollista suomi-powerpoint esitelmää. jostainsyystä englannin kirjottaminen on vaan niin mahdotonta mulle. (no onneks ei tarvii thaiksi ruveta sitä vääntämään). tähänki uponnu ainakin 3 tuntii ja oon mahtavasti diassa numero 4.. Yritän saada noi rästihommat tehtyä ennen tota lahtea, koska tiiän että sieltä tulee taas kasa lisää (tuplasti vaikeempia) hommia kuten viisumihakemusta ja sensellasta ihanaa. oon niin sairaan innoissani ku tänne luvattiin sunnuntaiksi 16 astetta lämmintä! Reenitkin taittuu mukavammin auringonpaisteessa ilman miljoonaa villapaitaa. toivottavasti sit alkaa pysymään pikkuhiljaa nää yli 10 asteen lämmöt, meinaan puolentoistviikon päästä ois jo lähtö tän vuoden ekalle merireissulle ja ehkäpä jopa laitesukeltamaan jos ilmat sallii!
sit täs muutamien viikkojen jälkeen alkaa kauan odotetut jääkiekon MM kotikisat ja toinen ensuvoden Thaimaavaihtari tulee meille! 







Tuli ihan sairaan keväinen fiilis ku kattelin jotain noita luontokuvia mitä oon ottanu helmikuussa, ja vertasin näitä vähän uudempiin otoksiin! jotenki hassua et reilu kuukausi sit pysty viellä kävellä jäillä ja nyt ne on jo kokonaan lähteny täält kaarinan seudulta ja me lasketaan veneetki jo piahkoin veteen!
Anteeks tosi vähäinformatiivinen postaus jälleen.

ps. hyvää kevättä kaikille ihanuuksille, teitä lukijoitakin on jo kertynyt tosi mukavasti!


6 kommenttia:

  1. Mäkin tuskailen esitelmän kanssa, meidän tosin pitää tehä vain yhestä aiheesta. Mulla on suomalainen musiikki ja sen tiivistäminen enkuks muutamaan diaan tuntuu vaikeelta. :D Mut ihan hyvä idea, et yrittäis tehä sen ennen Lahtee kun sieltä kuitenkin tulee hirveesti lisää kaikkee. Tsemppii sullekkin esitelmän tekoon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! toi ei tosiaan kuulosta miltään kaikkein helpoimmalta aiheelta... :D ootan jo kauhulla mitä kaikkia hommia sieltä lahdesta saadaan. :D hihii, samoin :)

      Poista
  2. Hei ihanii kuvia. :) Toi I <3 Fin on hieno idea!

    Ja huomen nähää sit Lahdessa! :)

    VastaaPoista
  3. kiitti! :) ja jep niin nähään!!! :)))

    VastaaPoista