1th

moro vaan,
eli mä olen vaula ja olen lähössä rotareitten kautta tänhetkisten tietojen mukaan thaimaahan ens lukuvuodeksi vaihtoon! oon ihan älyttömän innoissani (vaikka en päässy mun ykköstoiveeseen etelä-afrikkaan) ja aionkin hetimiten ruveta opiskelemaan thaita koska en osaa sitä vielä sanaakaan. voisin tehä tässä vähän myöhemmin jonkun postauksen thaimaasta, kunhan ehin ite tutustuu vähän enemmän kyseiseen maahan.
tein tän blogin jotta mun kaverit ja sukulaiset vois seurata mun vaihtovuotta, mut tottakai kaikki muutkin saa lueskella ja kommentoida. vastailen sitte kans ihan tosimielelläni jos tulee jottai kysyttävää. toinen syy miks tein tän on se et oon nii koukussa blogittamisee. ja pitänee kans kaiketi sanoo et tänne ei tuu pelkkää vaihtariasiaa välttämättä, vaan koska tykkään kirjotella mun elämästä kaikennäköstä ni tänne saattaa jotain semmosiakin postauksia tulla. mutta pääasiassa vaihtariasiaa. jonkunmoinen esittäytyminen vois olla kains ihan paikallaan joten tässä tulee. eli oon nyt 16 vuotias, vuonna 95 syntyny lähellä turkua asuva tyttö. käyn aurajoen urheilulukioo turussa ja harrastan kilpapyöräilyä. rakastan olla salilla ja käynkin sielä talvisin tosi usein. urheilun lisäks vapaa-ajalla datailen, valokuvaa, piirtelen/maalailen, katon leffoja, luen kirjoja ja näen kavereita. oon kans älyttämän suuri jääkiekkofani ja käyn kattomassa sm-liiga otteluita aina ku kerkeen. sm-liigassa kannatan tepsiä ja jokereita. blogia on nyt tullu kirjoteltuu vajaa vuosi ja nyt sitte päätin vaihtaa mun upsaiddaunin tähän vaihtariblogiin. mutta jotta tästä ei tulis mikään kauhee saarna ni lopetan tähän ja laitan pari kuvaa.



2 kommenttia: